Transportas

„Wizz Air“ orlaivių parkas – trejetuke jauniausių pasaulyje ir jauniausias Europoje

Šveicarijoje įsikūrusi aviacijos naujienų agentūra „Ch-aviation“ paskelbė „Wizz Air“ viena iš trijų jauniausią orlaivių parką valdančių įmonių pasaulyje ir jauniausią orlaivių parką turinčia oro linijų bendrove Europoje. Šias nominacijas „Wizz Air“ pelnė daugiau negu 100 orlaivių turinčių įmonių kategorijoje.
Šiuo metu „Wizz Air“ orlaivių parko vidutinis amžius yra vos 5 metai – tuo metu, kai „Ch-aviation“ reitingavo bendroves, „Wizz Air“ orlaivių vidutinis amžius siekė 5,2 m. Oro bendrovė valdo vieną jauniausių pasaulyje orlaivių parkų, kuriam šiuo metu priklauso 149 Airbus A320/1/neo šeimos orlaiviai. Visų jų vidutinis amžius yra gerokai mažesnis už sektoriaus vidurkį (apie 10 metų). Planuojama jog vidutinis „Wizz Air“ orlaivių amžius toliau mažės: tikimasi, kad iki 2024 m. jis sudarys 3,6 m., o iki 2026 m. – 3,2 m. Šį bendrovės sprendimą lemia įsipareigojimas siekti kuo didesnio tvarumo.
„Ch-aviation“ jauniausio orlaivių parko apdovanojimas skiriamas avialinijų ir orlaivių nuomos bendrovėms visame pasaulyje, kurios stengiasi skraidyti kuo naujesniais ir efektyvesniais lėktuvais. Pasirinkdamos naujos kartos orlaivius, tokios įmonės labai prisideda prie CO2 mažinimo aviacijos pramonėje ir siekio kuo efektyviau naudoti degalus. Suvokdama, kad tai – didžiulis žingsnis tvarumo srityje, „Ch-aviation“ nusprendė apdovanoti tokias sektoriaus bendroves už sąmoningumą.
„Wizz Air“ yra sparčiausiai auganti oro linijų bendrovė Europoje. Kasdien stengiamės aptarnauti kuo daugiau klientų ir tą darome siekdami kuo didesnio tvarumo. Džiaugiamės, kad buvome įvertinti už jauniausią orlaivių parką Europoje ir trečią jauniausią orlaivių parką visame pasaulyje. Šis apdovanojimas liudija, kad mūsų įsipareigojimą siekti kuo didesnio tvarumo bei pasiektus rezultatus vertina ir kiti aviacijos pramonės žaidėjai, tokie kaip „Ch-aviation“, – sako Johanas Eidhagenas, „Wizz Air“ Personalo vadovas, taip pat atsakingas už aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir valdysenos iniciatyvas (ESG).
Norėdama atrinkti jauniausius orlaivių parkus valdančias oro linijas ir nuomos įmones, „Ch-aviation“ sudarė didžiulę orlaivių parkų duomenų bazę, kurioje sukaupė informacijos apie daugiau kaip 4 700 oro bendrovių, daugiau nei 65 000 orlaivių ir 1 000 nuomotojų visame pasaulyje.
Daugiau informacijos apie šiųmečius „Ch-aviation“ apdovanojimus rasite oficialiame „Ch-aviation“ apdovanojimų tinklalapyje: Youngest Aircraft Fleet Award 2022

Apie „Wizz Air“
„Wizz Air“ – sparčiausiai auganti žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Europoje, valdanti 149 Airbus A320 ir Airbus A321 orlaivių parką. Aviacijos profesionalų komanda teikia aukščiausios kokybės paslaugas ir labai žemas bilietų kainas, todėl „Wizz Air“ 40 mln. keleivių tapo pirmaujančiu pasirinkimu, finansiniais metais F20, kurie baigiasi 2020 m. kovo 31 d. „Wizz Air“ akcijos kotiruojamos Londono vertybinių popierių biržoje su WIZZ ženklu. Airlineratings.com, vienintelė pasaulyje saugos ir produktų reitingų agentūra, bendrovę įtraukė į saugiausių oro linijų dešimtuką, o ATW – 2020 metų aviakompanija, tai didžiausia garbė, kurią gali gauti oro bendrovė ar asmuo, pripažįstant asmenis ir organizacijas, pasižymėjusias puikiais rezultatais, naujovėmis ir puikiu aptarnavimu.

Apie apdovanojimus
„Ch-aviation“ valdo vieną didžiausių ir išsamiausių aviacijos industrijos duomenų bazių, kurioje sukaupta informacijos apie daugiau kaip 67 000 orlaivių, daugiau nei 4 700 aktyvių oro linijų, 1 000 nuomotojų ir kt. Norėdama išrinkti jauniausių orlaivių parkus valdančias bendroves, „Ch-aviation“ vertino tik aktyvius komercinius operatorius (tiek keleivinių, tiek krovininių orlaivių savininkus), turinčius penkis ar daugiau orlaivių, o vertindami oro linijų grupes, naudojo konsoliduotus duomenis. VIP kategorijos orlaiviai į sąrašą įtraukti nebuvo. Į „Ch-aviation“ vertinamų orlaivių nuomos įmonių sąrašą įtrauktos tik tos bendrovės, kurių orlaivių bazę sudaro ne mažiau kaip 10 lėktuvų. Įmonės, kurios turi nuomos sutartis tik su viena oro bendrove, priklausančia tai pačiai motininei kompanijai, atskirai vertinamos nebuvo – jos buvo traktuojamos kaip bendrovių grupės dalis.

Parašykite komentarą