Verslas

„VST” organizuoja akciją „Spaudžiame dešinę”

Kovo mėnesį bendrovė inicijuoja akciją „Spaudžiame dešinę”. Jos metu skatins klientus išsakyti savo nuomonę apie klientų aptarnavimą bei įvertinti „VST” klientų aptarnavimo kultūrą. Nepriekaištingas klientų aptarnavimas – prioritetinė „VST” sritis. Bendrovė siekia palaikyti ir plėtoti šiltus bei draugiškus santykius su savo klientais, užtikrinti kokybišką, pozityviu požiūriu ir geromis emocijomis grįstą klientų aptarnavimą. Taip pat skatina klientus išsakyti savo nuomonę apie aptarnavimo kokybę. „Akcija „Spaudžiame dešinę” – tai nepriekaištingo klientų aptarnavimo metafora, atskleidžianti draugišką požiūrį į visus ir į kiekvieną klientą. Esame atvira, į klientus ir jų poreikius orientuota bendrovė, siekianti bendradarbiauti, išgirsti ir ieškoti abipusių sprendimų, todėl pirmi tiesiame ranką savo klientams – spaudžiame dešinę,” – sako Rimantas Vaitkus akcinės bendrovės „VST” generalinis direktorius. Kovo mėnesį į akcinės bendrovės „VST” skyrius užsukę klientai, galės užpildyti trumpas anketas ir išsakyti savo nuomonę apie klientų aptarnavimą – profesines žinias, komunikacijos įgūdžius, ištartą malonią frazę, korektišką bendravimą, šypseną ir kita. Akcinės bendrovės „VST” klientų aptarnavimo specialistai sieks aukščiausios klientų aptarnavimo kokybės, kovo pabaigoje paaiškės skyrius ir darbuotojas, gavęs daugiausiai klientų simpatijų. Kviečiame klientus nebūti abejingiems šiai akcijai, nesidrovėti ir užsukus į akcinės bendrovės „VST” skyrius sutvarkyti su elektra susijusių reikalų, atkreipti dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę ir nepamiršti išsakyti savo nuomonės.

Parašykite komentarą