Transportas

„Volkswagen T-Roc R“: Nauja kompaktiško miesto visureigio versija   

  • Pasaulinė gamybai ruošiamo koncepcinio automobilio premjera Ženevoje
  • Itin galinga versija su 221 kW / 300 AG ir 400 Nm
  • Standartiniame modelyje – „4MOTION“ keturi varantieji ratai ir 7 pavarų dvigubos sankabos pavarų dėžė
  • „R“ serijai būdinga sportinė išvaizda su nauju išorės dizainu
  • Išplėstinės standartinės funkcijos: progresyvus valdymas, sportinė važiuoklė su važiavimo režimo pasirinkimu ir lenktynių režimu, „Launch Control“ ir traukos valdymo sistema, kurią galima išjungti

Galia keliui ir lenktynių trasai

„Volkswagen R“ sukurtas galingas automobilis gali pasigirti įspūdingais parametrais: 2 litrų, keturių cilindrų TSI variklis pasižymi 221 kW/300 AG galia ir 400 Nm sukimo momentu. Standartinė versija turi „4MOTION“ keturis varančiuosius ratus ir 7 pavarų DSG dvigubos sankabos pavarų dėžę. Šis derinys užtikrina puikų pagreitėjimą neprarandant sukibimo. „Volkswagen T-Roc R“ nuo 0 iki 100 km/val. gali pagreitėti per 4,9 sekundės, o didžiausias greitis elektroniniu būdu apribotas iki 250 km/val.

Sportinė važiuoklė su pažeminta pakaba užtikrina stabilų važiavimą keliu. Progresyvus valdymas, įtrauktas į standartinę versiją, atlieka svarbų vaidmenį vingiuotuose keliuose, o 17 colių stabdžių sistema, kuri anksčiau buvo tik „Volkswagen Golf R Performance” modelyje, pasirūpina efektyviu stabdymu.

Specialus lenktynių režimas garantuoja ypač sportišką vairavimo patirtį. Ją papildo „Launch Control“ sistema, kuri užtikrina optimalų sukibimą greitėjant ir suteikia maksimalų sukimo momentą bei atitinkamą stabilumo valdymo programą. Norint pajusti itin dinamišką važiavimą, ESC elektroninio stabilumo kontrolės funkciją galima išjungti rankiniu būdu. 

Savitas, išskirtinis „R” dizainas

„Volkswagen T-Roc R“ sportines savybes pabrėžia ypatingas, su niekuo kitu nesupainiojamas išorės ir interjero dizainas. Galingo krosoverio išorė gerokai skiriasi nuo kitų, konservatyvesnių kolegų. Specialiai jam naujai sukurtos radiatoriaus grotelės su „R“ logotipu, o sportiški bamperiai priekyje ir gale nudažyti automobilio spalva. Į priekinį bamperį integruoti vertikalūs dieniniai žibintai. Be to, dugno apsauga yra kėbulo spalvos, o oro vožtuvai pasižymi specifiniu „R” dizainu.

Automobilio gale – sportinis bamperis su matomomis oro išėjimo angomis viršutinėje dalyje ir kontrastingos spalvos „R“ difuzoriumi. Standartinis „T-Roc R“ modelis turi 18 colių „Spielberg“ lengvojo lydinio ratlankius. Tamsius 19 colių „Pretoria“ matinės grafito spalvos 235/40 R19 lengvojo lydinio ratus galima užsisakyti papildomai.

Taip pat galima pasirinkti sportinį, bet elegantišką odos paketą, sėdynėmis ir atlošais, aptrauktais aukštos kokybės napos oda. Sportinę automobilio prigimtį pabrėžia šonuose esančios anglies pluošto detalės, o taip pat dekoratyviniai apsiuvimai ir į atlošą įsiūtas „R“ logotipas.

„Volkswagen R“ – pavadinimas pasako viską

Naująjį „T-Roc R“ sukūrė ir išbandė „Volkswagen R“, o viena jo bandymų vietų buvo legendinė „Nürburgring“ lenktynių trasa. Prie automobilio kūrimo prisidėjo lenktynininkas, WRX pasaulio čempionas Petteris Solbergas ir profesionalus „Volkswagen“ vairuotojas Benjaminas Leuchteris.

„Volkswagen R“ yra nepriklausomas, 100 proc. „Volkswagen AG“ valdomas įmonės padalinys. Pavadinime esanti raidė „R“ nuo pat pirmojo modelio „Golf R32“ simbolizavo lenktynes (angl. Racing) ir išreiškia glaudų ryšį su automobilių sportu.

Pranešimą paskelbė: Sonata Židlinskaitė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą