Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK), siekdama gerinti besikreipiančių interesantų aptarnavimą, išsiaiškinti jų poreikius ir pageidavimus, 2017 m. lapkričio 13–gruodžio 17 dienomis vykdo anoniminę vartotojų apklausą (apklausos nuoroda).
Kviečiame pareikšti savo nuomonę apie aptarnavimo kokybę, teikiamos informacijos aiškumą ir išsamumą, prašymų (skundų) priėmimo tvarką, vartotojų konsultavimo laiką, taip pat išreikšti savo pageidavimus dėl aptarnavimo kokybės tobulinimo.
VKEKK organizuojamos interesantų apklausos yra anoniminės, visa gauta informacija naudojama tik VKEKK tikslams. Išanalizavus ir apibendrinus duomenis, informacija skelbiama VKEKK interneto svetainėje. Ankstesnių apklausų rezultatus galite rasti čia.
Jūsų pastabos ir pageidavimai padeda mums tobulėti!
Pranešimą paskelbė : Aistė Griškonytė, Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija