Verslas

Visuotinio LPĮA narių susitikimo metu asociacijos nariai išsigrynino 2019 m. prioritetus

Trečiadienį, balandžio 17 d., įvyko pirmasis visuotinis Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) narių susirinkimas po to, kai balandžio pabaigoje jo naująja vykdomąją direktore tapo ekonomistė Rūta Vainienė.  Visuotiniame LPĮA narių susitikime jo vadovė apžvelgė 2018-ųjų metų asociacijos veiklos rezultatus, pagrindinius šiuo metu prekybos sektoriaus įmonėms kylančius iššūkius ir pristatė Asociacijos veiklos viziją 2019-iems metams.

„2018-ieji buvo nemažai pokyčių prekybos sektoriui pažėrę metai, prie kurių prekybos sektoriaus įmonėms reikėjo ar dar reikia prisitaikyti. Tačiau svarbiausia – tai, kas mūsų sektoriaus laukia ateityje. Asociacija vienija įmones – savo sričių lyderes, kurių indėlis į Lietuvos ekonomiką – milžiniškas. Sieksiu, kad Asociacija būtų verta savo narių, todėl stiprinsiu proaktyvios Asociacijos veiklos sritis“, – susitikimo metu sakė R. Vainienė.

LPĮA vykdomosios direktorės teigimu, 2019 metais LPĮA apsisprendė įstoti į organizaciją „EuroCommerce“, atstovaujančią didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių interesus ES struktūrose ir vienijančią daugiau nei 100 prekybos įmones atstovaujančių organizacijų, individualių kompanijų 28-iose Europos šalyse. Tarp jų – ir Latvijos bei Estijos prekybos asociacijas.

Ketinama ir toliau aktyviai atstovauti LPĮA narių interesams ir juos ginti valstybinėse institucijose, visuomeninėse organizacijose, kitose įstaigose ir organizacijose, diskutuoti, teikti poziciją dėl prekybos sektoriui aktualių teisinio reguliavimo iniciatyvų. Keletas jų – pakuočių atliekų tvarkymo sistemos peržiūra, darbo laiko švenčių dienomis ir sekmadieniais reguliavimas, tabako gaminių kontrolės įstatymo pakeitimo įgyvendinimas ir kitų.

„Mano tikslas – užtikrinti konstruktyvų pokalbį tarp prekybos sektoriaus įmonių ir įvairių suinteresuotų visuomenės grupių, kad būtų priimami tvarūs, vertę pokalbio dalyviams ir šalies ekonomikai kuriantys sprendimai“, – sako R. Vainienė

Tarp LPĮA uždavinių 2019 metais – projekto „Populiariausia prekė“ atnaujinimas ir tąsa, naujų projektų generavimas, asociacijos veiklos procesų revizija ir dar aktyvesnis viešinimas.

Lietuvos prekybos įmonių asociacija (LPĮA) vienija šešiolika šalyje registruotų lietuviško ir užsienio kapitalo mažmeninės prekybos įmonių – UAB „Aljansas Aibė“, APB „Apranga“, UAB „Baltika Lietuva“, UAB „Douglas LT“, UAB „Drogas“, AB „Lėvuo“, KB Lietuvos kooperatyvų sąjunga, UAB „Maxima LT“, UAB „Mobili linija“, UAB „StrongPoint“, UAB „Palink“, UAB „Rimi Lietuva“, UAB „Topo grupė“, UAB „Reitan Convenience Lithuania“, UAB „Lidl Lietuva“, UAB „Travel Retail Vilnius“. Tarp Asociacijos tikslų – ir narystės plėtimas, siekiant, kad kuo daugiau sektoriaus įmonių galėtų išsakyti savo poziciją ir naudotis Asociacijos teikiamais privalumais. 

Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą