Prestižiniuose šalių, miestų bei vietovių apdovanojimuose „City Nation Place Awards 2023“ buvo įvertinti du projektai iš Lietuvos. Vilniaus vardas pasaulyje skamba vis garsiau, o tam pasitelkiamas originalias idėjas įvertino ir užsienio ekspertai – jau devintą kartą rengiamuose apdovanojimuose į finalą pateko projektas „Vilnius 700“ ir „Vilnius TechFusion“ partizaninė kampanija „Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“.
Tarp nominantų – du projektai iš Vilniaus
Į Jungtinėje Karalystėje vykstančio prestižinio konkurso finalą skirtingose kategorijose pateko du projektai iš Vilniaus. Geriausios komunikacijos strategijos kategorijoje nominuota kampanija „Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“, o geriausio vietos prekės ženklo kategorijoje nominuota sostinės jubiliejui skirta kampanija „Vilnius 700“.
„Vilnių garsinantys projektai jau ne kartą yra sulaukę tarptautinio pripažinimo. Šie du projektai, patekę į finalą, mums vėl įrodo, kad tarptautiniame kontekste Vilnius savo sprendimais ne tik neatsilieka nuo pažangiausių miestų, bet ir tampa jiems sektinu pavyzdžiu bei prikausto viso pasaulio reklamų entuziastų dėmesį. Taip nuosekliai didiname mūsų šalies sostinės žinomumą ir išskirtinumą“, – sako agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė.
700 metų jubiliejus girdimas už sostinės ribų
Anot I. Romanovskienės, labai smagu, kad įvertinta sostinės jubiliejui skirta programa, kuri buvo įgyvendinta šūkiu: „Vilnius: 700 metų jaunas“.
„Lietuvos sostinės jubiliejus tapo ypatinga platforma, kuri per trejus metus sujungė valstybines organizacijas, turizmo ekosistemą, renginių industriją ir kultūros sektorių bendram tikslui – sukurti intensyvią bei kokybišką programą Lietuvos gyventojams ir sostinės svečiams. Džiaugiamės, kad konkurso komisija įvertino mūsų strateginį žingsnį išnaudoti Vilniaus 700 metų jubiliejų miesto populiarinimui. Viena žinutė, vienas simbolis, viena šventė – tai pagrindinis šio ko-kūrybinio projekto tikslas. Labai noriu padėkoti visiems, kūrusiems kartu jubiliejinę programą. Šis tarptautinis įvertinimas yra visų mūsų“, – sako I. Romanovskienė.
Drąsūs partizaninės kampanijos veiksmai neliko nepastebėti
Praėjusių metų pabaigoje užsienio žiniasklaidai plačiai aptarinėjant didžiųjų technologijų įmonių darbuotojų atleidimus, „Go Vilnius“ savo socialiniuose tinkluose paskelbė provokuojančią žinutę: „Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“, taip kviesdamas informacinių technologijų specialistus apsvarstyti galimybę darbo vietą perkelti į mūsų šalies sostinę.
Įrašui socialiniuose tinkluose sulaukus vis daugiau dėmesio, kampaniją buvo nuspręsta tęsti ir toliau. Londone, „Kings Cross“ stoties rajone, kuriame įsikūręs „Meta“ biuras, su šia žinute ir QR kodu, vedančiu į „TechFusion“ svetainę, buvo išklijuoti 3 tūkst. plakatų.
Dabar ši reklaminė kampanija varžosi geriausios komunikacijos strategijos kategorijoje, o „Go Vilnius“ vadovė I. Romanovskienė neabejoja, kad ji padėjo aukščiausio lygio specialistams pamatyti Vilnių kaip perspektyvų ir augančią technologijų ekosistemą turintį miestą.
Varžosi su didžiausiais pasaulio miestais
Jau devintą kartą rengiamais „City Nation Place Awards“ apdovanojimais pagerbiami ir įvertinami geriausi strateginio mąstymo, rinkodaros ir vietos dizaino pavyzdžiai – miestai, demonstruojantys geriausius strateginius metodus, kuriais sudomina gyventojus, turistus, talentus ir investuotojus. Konkurse dalyvauja šalys iš Europos, Šiaurės Amerikos, Lotynų Amerikos bei Pietų Ramiojo vandenyno regionų.
Į konkurso finalą kiekvienoje iš aštuonių kategorijų komisija atrinko nuo penkių iki dešimties įkvepiančių kūrybiškumo, naujovių ir efektyvumo pavyzdžių. Projektai buvo vertinami pagal skirtingus rodiklius – duomenų naudojimą, dizaino taikymą, gyventojų įtraukimą, vietovės patrauklumo didinimo rinkodarą turizmo ir ekonominės plėtros tikslais arba bendrą strateginį požiūrį į teigiamos reputacijos valdymą bei kūrimą.
Abu į konkurso finalą patekę „Go Vilnius“ projektai savo kategorijose varžysis su Naujosios Zelandijos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Šveicarijos, Kanados, Danijos, Olandijos ir kitų šalių miestų įgyvendintomis iniciatyvomis.