Verslas

Vilniuje atidaroma moderniausia gėrimų parduotuvė

Baltijos šalių gėrimų ir tabako gaminių platinimo lyderė – bendrovė „Mineraliniai vandenys” (MV) – šiandien atidaro moderniausią Lietuvoje specializuotą gėrimų parduotuvę, kurią papildys degustacijų salė bei vyno ir kitų taurių gėrimų gamybos tradicijų ekspozicija. Pasak MV generalinio direktoriaus Marijaus Cilciaus, ši parduotuvė – tai lyderio garantija, jog čia bus suteikta naujausia ir visapusiška informacija apie produktus, taip stiprinant vyno bei kitų taurių gėrimų vartojimo kultūrą šalyje. „Šioje parduotuvėje atsisakėme vyno bei konjako parduotuvėms būdingo sendinto interjero – priešingai, čia viskas paprasta ir modernu – taip visas dėmesys sutelkiamas į gėrimus ir platesnę bei gilesnę nei iki šiol pažintį su jais”, – sako MV vynų ekspertas Gintautas Jašinskas. Nuo šiol MV gėrimų konsultantai žodinę informaciją galės didele dalimi papildyti vaizdine ir garsine informacija – tarp parduotuvės lentynų įrengti 5 media ekranai ir 2 kompiuteriai, per kuriuos bus galima pasižiūrėti svarbiausių gamintojų ir jų produktų pristatymus, susipažinti su tarptautiniais nepriklausomais gėrimų reitingais bei gamybos tradicijas atskleidžiančiais ir vartojimo kultūrą puoselėjančiais tinklapiais. MV ekspertas neslepia, kad naujos koncepcijos parduotuvė sieks pritraukti ir taip vadinamos youtube kartos pirkėjus, kurių vyno pardavėjai kol kas nelaiko svarbia grupe. „Tai, kad vyno vartotojai jaunėja, galima pastebėti apsilankius Vilniaus vyninėse, todėl norime jiems parodyti, kad vynas ne tik mada, bet ir žinios. Esame pasiruošę dalintis savo sukaupta patirtimi jauniems žmonėms priimtinausiais būdais, kartu suteikdami solidžią pridėtinę vertę patyrusiems pirkėjams”, – sako G.Jašinskas. Jasinskio g. 16 įsikūrusioje MV gėrimų parduotuvėje, kaip ir „Gero vyno parduotuvėse”, pirkėjai gali rasti gėrimų, kuriuos bendrovė importuoja tik savo reikmėms – jų nėra prekybos tinkluose ar kavinėse bei baruose. G.Jašinskas atskleidžia, kad būtent specializuotų parduotuvių pirkėjai gali tikėtis atrasti išskirtines naujoves, kurios tik vėliau pasiekia plačiąsias mases. Be to, specializuotos MV parduotuvės gali suteikti palankiausią savo produktų kainą, o rimti mėgėjai, pasak eksperto, savo mėgstamo produkto kainą žino net po kablelio. MV gėrimų parduotuvėje apie 60 proc. asortimento sudarys vynas ir šampanas, likusius 40 proc. – stiprieji alkoholiniai gėrimai – viskis, konjakas, degtinė, romas ir kt. Pasitelkusi savo vynų ekspertus ir stipriųjų gėrimų ekspertus, MV nuolat organizuoja įvairias degustacijas. Naujoje parduotuvėje degustacijas paįvairins ir vyndarystės bei tauriųjų gėrimų gamybos ekspozicija. Čia bus galima išvysti skirtingų tipų vynmedžius, dirvos, kuri nulemia tos pačios veislės vynuogių skirtumus, pavyzdžius, įvairių kamščių kolekciją, mielių veikimo šampano buteliuose procesą, susipažinti su įvairiomis aromatinėmis, ekologinės ir biodinaminės vyndarystės medžiagomis bei kitais gėrimų gamybos atributais. Degustacijų sale, šalia kurios įsikūrusi ekspozicija, savo renginiams galės naudotis ir pageidaujančios įmonės. „Mineraliniai vandenys” (MV) yra didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais lyderė Baltijos šalyse. 1992 m. Lietuvoje įsteigtos bendrovės dukterinės įmonės nuo 2007 m. veikia Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje. MV platinimo tinklas Baltijos šalyse apima 15,4 tūkst. laisvosios rinkos taškų, 3,1 tūkst. HoReCa ir 1,5 tūkst. tinklinių. MV turi 4 centrinius biurus – Vilniuje, Rygoje, Taline ir Varšuvoje bei 35 tūkst. kv.m sandėlius Vilniuje. MV Lietuvoje atstovauja „Stumbro”, „Hennessy”, „Moet & Chandon”, „Metaxa”, „Russian Standard Vodka”, CLWB („Scottish Leader”, „Angostura”, „Bunnahabhain” ir kt.) „Campari”, „Cinzano”, „Red Bull”, „J.P.Chenet”, „Antinori”, „Baron Philippe de Rothschild”, „Farnese”, „Bianchi”, BAT, JTI ir kt. prekių ženklus.

Parašykite komentarą