Verslas

Vilniečiai renkasi Pirmąjį Baltijos kanalą

„TNS Gallup” tyrimų duomenys* rodo, kad didžioji dalis vilniečių – net 15 proc. iš viso laiko, praleidžiamo prie TV ekranų, daugiausiai žiūri Pirmąjį Baltijos kanalą (PBK). Kiek mažiau – 13,6 proc. žiūri TV3, o LNK programas stebi 12,7 proc. žiūrovų. LTV ir Baltijos televizija dalijasi ketvirta-penkta vietomis su atitinkamai 11,4 ir 6,5 proc. Pasak bendrovės „Baltic Media Alliance Lietuva”, atstovaujančios PBK, direktoriaus Andriaus Barakūno, Pirmojo Baltijos kanalo žiūrovų skaičius pastaruoju metu nuolat auga. „Didžiosioms nacionalinėms televizijoms dėl sunkmečio ėmus taupyti ir dėl to pasikeitus jų programų turiniui, žiūrovai vis aktyviau ieško alternatyvų, todėl auga kitų, TV kanalų žiūrimumas. Džiaugiamės, jog PBK iš naujo atranda vis daugiau Lietuvos žiūrovų”, sako A.Barakūnas. PBK priklauso žiniasklaidos koncernui „Baltic Media Alliance”. „Baltic Media Alliance” (BMA) – vienas didžiausių žiniasklaidos koncernų Baltijos šalyse. Pagrindiniai koncerno prekiniai ženklai – „Pirmasis Baltijos kanalas”, „REN TV Baltija” ir „Pirmasis Baltijos muzikinis kanalas” (PBMK) televizijos, savaitraščiai „MK- Latvija” ir „MK-Estija”, interneto projektas www.4more.lv. Pagrindinės BMA veiklos kryptys – televizija, interneto projektai, spauda ir reklama. BMA TV kanalų auditorija Baltijos šalyse – daugiau kaip 4 mln. žiūrovų. Lietuvoje BMA koncerną atstovauja įmonė „BMA Lietuva”, šiuo metu siūlanti didžiausią rusų kalba transliuojamų televizijos kanalų pasirinkimą Lietuvoje. Bendrovė teikia integruotus reklamos sprendimus PBK, REN TV Baltija, PBMK ir kituose kanaluose. * TNS Gallup TV auditorijos tyrimai. Rezultatai gauti TV metrų metodu. Periodas: 2009.01.01-2009.02.18. Tyrime dalyvauja daugiau nei 980 respondentų nuo 4 m. amžiaus. Statistinė tyrimo duomenų paklaida neviršija 3.0 proc.

Parašykite komentarą