Maisto produktų pasirinkimas prekybos tinkluose nuolat auga, todėl vartotojai vis lengviau atranda produktus, kurie atitinka pačius įvairiausius poreikius. Bendrovės „Vilniaus duona“ komercijos direktorius Artūras Kokoškinas pastebi, kad Lietuvos gyventojai vis daugiau dėmesio skiria sveikiems produktams, todėl didžiausia šalyje duonos kepėja pristatė naujoves – du kvietinės duonos produktus su skirtingais raugais – ruginiu ir avižiniu, kurių sudėtyje nėra pridėtinio cukraus.
Kūrybiški raugo ir miltų deriniai – sveikesniems pasirinkimams
Nauji gaminiai papildė „Toste“ duonų šeimą, kuriai nuo šiol priklauso jau šeši gaminiai. Iš viso „Toste“ gaminiai kvietinių forminių duonų segmente užima 27,8 proc. rinkos. Ką tik pasirodžiusią kvietinę duoną su ruginiu raugu ir kvietinę duona su avižiniu raugu gamintojai paženklino „Toste Deli“ prekės ženklu.
„Vilniaus duonos“ produktų kūrimo vadovė Snieguolė Šoblinskienė sako, kad dvi naujos duonos rūšys nuo klasikinių duonų pastebimai skiriasi savo skoniu ir aromatu. „Plėsdami produktų pasirinkimą ir siūlydami naujoves, suteikiame laisvę vartotojams kurti naujus, netikėtus skonių derinius. „Toste Deli“ iš viso nėra pridėtinio cukraus, todėl produktas yra puikus pasirinkimas ieškantiems sveikesnio kvietinės duonos varianto“, – teigia S. Šoblinskienė.
Pasak jos, kūrybiški technologų sprendimai padėjo sukurti du unikalios receptūros gaminius ir atskleisti, kaip skirtingi raugo ir miltų mišiniai nulemia kitokias sveikesnių produktų savybes.
S. Šoblinskienė priduria, kad produktų sudėtyje esantis skirtingas raugas lemia, jog „Toste Deli“ duonos ilgiau išlieka šviežios.
Patogesnės pakuotės – dinamiškiems vartotojams
Naujoji duona yra parduodama mažesnėse pakuotėse, nes būtent tokio patogaus kiekio labiausiai pageidauja vartotojai, prie kurių poreikių taikantis duona ir sukurta.
„Šios kvietinės duonos su raugu pritaikytos moderniems individualistams, kurie net šeimoje vertina laisvę rinktis sau artimiausią skonį, taip pat tiems, kurie nepaliauja ieškoti sveikų kasdienių malonumų ir mėgaujasi netikėtais, ypatingais skonių deriniais. Kurdami „Toste Deli“ ženklu paženklintas duonas atlikome vartotojų apklausą, kuri parodė, kad mažesnį pakuotės ir riekelės dydį teigiamai vertina net 93 proc. respondentų“, – dalijasi „Vilniaus duona“ komercijos direktorius A. Kokoškinas.
Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, „Vilniaus duonai“ priklauso didžiausia šalies duonos rinkos dalis – 38 proc. 2018-aisiais bendrovės apyvarta siekė 34,8 mln. eurų.