Verslas

Verslo pardavimas. Kaip gauti kuo daugiau naudos?

Turbūt visi verslininkai sutiks, kad jų veikla yra jiems tarsi kūdikis, kuriam norisi skirti kuo daugiau laiko, kurį labai norisi puoselėti, galiausiai, kurį parduoti, kai ateina tam laikas – tikrai labai sunku. Tačiau jeigu matote, kad verslui nebegalite skirti tiek laiko, kiek jis yra vertas – geriausia yra perleisti kitiems. Juk tam tikra prasme – verslas tai ne tik tam tikrų procesų kombinacija. Tai yra darbo vieta žmogui, kuri jam – būtina.

Verslo pardavimas neatsiejamas nuo daugelio smulkmenų, kurias vertina ne tik pirkėjas, tačiau taip pat ir pardavėjas. Aptarsime bene svarbiausius komponentus, kurie, tikimės, kad padės Jums parduoti verslą našiai, greitai, galiausiai, už patrauklią pinigų sumą.

Augimo galimybės – svarbiausios

Nors skelbimų, kuriuose rašoma, kad „Parduodu verslą“ yra daug, tačiau tikrai ne visi verslai yra našūs ir galintis augti. O dažniausiai pirkėjai ir ieško to, kad jiems padeda pranokti savo pačių lūkesčius ir tuo pačiu siekti daugiau. Tokiu atveju dažniausiai ir aktyviausiai perkami tokie verslai, kurie turi potencialo. Visgi, ne visada paprasta tai įrodyti klientui. Juk jums gerai atrodantis verslas gali tikrai neatrodyti taip pat patraukliai ir galimam pirkėjui, kuriam dažniausiai – skaičiai visada yra pirmoje vietoje.

Taigi, labai svarbu paruošti reikalingus dokumentus, svarbiausia – sistemingumas. Dar geriau, kai tiksliai padaromos diagramos, kuriose matyti augimas bei kiti faktoriai, kurie galėtų sudominti pirkėjus.

Taip pat dažniausiai pirkėjams reikalingi ir partnerių kontaktai, kurie, žinoma, parduodami kartu su verslu. Tačiau šiuo atveju labai svarbu, kad verslininkas galėtų įrodytų tokių kontaktų turėjimą ir tuo pačiu pateikti kelis galimus pavyzdžius, strategijas – kaip tie kontaktai gali būti plečiami.

Galimi pirkėjai dažniausiai vertina verslo galimybes augti, kad įrodžius, kad augimas bus – verslo pardavimas taip pat bus greitesnis bei našesnis.

Parduokite ne tik verslą, tačiau ir idėją

Taip pat reikia tinkamai pristatyti verslą. Tikrai ne tik pirkėjams, kuriems galbūt aktualios Jūsų prekės arba paslaugos, tačiau ir verslo pirkėjams, kurie taip pat dažniausiai tikisi kuo daugiau naudos. Taigi, siūlome jiems parduoti ne tik savo verslą su labai įvairiais matematiniais skaičiavimais, tačiau idėja, mintį, galiausiai, savo verslo filosofiją, kuri galbūt buvo auginama ne vienerius metus.

Vėlgi, gana klaidingai galvojama, kad pirkėjams reikalinga tik matematika, tik skaičiai. Jie nori pirkti ateitį, nori žinoti, kad verslas augs, galiausiai, kad jis turi gerą reputaciją ir kad jis bus paklausus. Tokiu atveju reikia mokėti ir tinkamai pristatysi savo verslą. Lengviau tokiu atveju, kai verslas jau turi šaknis, sunkiau – kai jis visiškai naujas. Tačiau įmanoma – abejais atvejais.

O kaip tinkamai pristatyti verslo idėją? Nėra vieningo atsakymo. Juk kinta verslai. Galima net samdytis specialistą, kuris teikia reprezentacijos kūrimo paslaugas. Daugeliu atveju – tai pasiteisina.

Naudokitės verslo pardavimo platforma

Žinoma, paprasčiausias būdas pasiūlyti savo verslą kitiems asmenims – naudotis verslo pardavimo platformomis, kuriose supildžius bazinę info – tereikia laukti, kol su Jumis susisieks. Tokiuose puslapiuose labai svarbus detalumas, tiksliau, kad būtų kuo išsamiau aprašytas Jūsų verslas. Tačiau taip pačiu reikia nepamiršti, kad negalima labai skubėti viešinti informacijos apie savo veiklą. Bent jau tos dalies, kuri būtų suteikiama tik pardavėjams. Štai todėl išsamiai aprašykite, sudominkite klientus, parduokite jiems viziją ir kai jie liks patenkinti – galima pateikti ir statistiką, kuri dažniausiai tik įrodo, kad verslas – vertas dėmesio.

Rekomenduojame
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Sorel Mac Hill Chukka Men's Waterproof Black/Dark Moss 42
 
EMU Australia Wallaby Sequin Deep Pink 27
 
EMU Australia Toddle Deep Pink 18M+

One Comment

  • Patricija

    Jei naudojama verslo analitikos programa, tokia kaip analitika360.lt tikrai paprasčiau pastebėti stipriąsias bei silpnąsias grandis visuose verslo procesuose.

Parašykite komentarą