Verslas

Vakarų Lietuvos elektros vartotojai jau gali naudotis informacine svetaine „Mano elektra”

Akcinė bendrovė „VST” savo tinklalapyje įdiegė informacinę svetainę „Mano elektra”, kurioje gyventojams, naudojantiems elektrą buityje, pateikiama informacija apie elektros tarifus, elektros suvartojimą, atsiskaitymus, kiti aktualūs duomenys. Bendrovė skatina klientus registruotis svetainėje „Mano elektra”, kad ateityje pagal turimus kontaktus galėtų tiesiogiai informuoti ar greičiausiu bei patogiausiu būdu susisiekti su klientais. Pasak AB „VST” l. e. p. Elektros tiekimo tarnybos direktoriaus Ramūno Kiaulėno, įmonė skatina savo klientus aktyviai domėtis elektros vartojimu ir naudotis jiems skirtomis šiuolaikinėmis informavimo priemonėmis. Šiuo tikslu kaip vieną moderniausių ir patraukliausių informacijos kanalų bendrovė įdiegė specialiai buitiniams elektros vartotojams sukurtą informacinę svetainę „Mano elektra”. „Nuo šiol mūsų klientams, norintiems pasitikslinti duomenis apie namuose suvartojamą elektros energiją, apie jiems taikomus tarifus ar atliktus atsiskaitymus, nebereikia vykti į bendrovės Klientų aptarnavimo centrą ar kreiptis telefonu. Svetainėje „Mano elektra” jie patys lengvai gali rasti šią informaciją. Čia nurodomos ir klientams įrengtų elektros apskaitos prietaisų patikrinimo bei jų keitimo datos. Be to, šioje svetainėje klientai gali atnaujinti savo kontaktinius duomenis, kad ateityje, esant būtinybei, bendrovės specialistai galėtų tiesiogiai susisiekti su klientais ir perduoti jiems aktualią informaciją”, – sako R. Kiaulėnas. Anot jo, galimybė disponuoti tikslia informacija ir klientams, ir bendrovei garantuoja efektyvų ir sklandų bendravimą. Šiuo metu „VST” informacinėje svetainėje „Mano elektra” pateikiami informaciniai pranešimai apie elektros energijos tiekimo paslaugas ir elektros energijos tarifų pokyčius. Ateityje, sukaupus tikslius klientų kontaktinius duomenis (mobiliųjų telefonų numerius, elektroninio pašto adresus), jie bus iš anksto tiesiogiai informuojami apie laikiną elektros tiekimo nutraukimą dėl planuojamų tinklo remonto darbų jų gyvenamojoje teritorijoje, apie atsiskaitymo kanalų pasiūlą ir kitą nereklaminę informaciją. Pasak R. Kiaulėno, naudotis „VST” svetaine „Mano elektra” greita, paprasta ir patogu. Prie svetainės bendrovės klientai gali prisijungti bendrovės tinklalapyje (www.vst.lt) pasirinkę nuorodą „Mano elektra / Portalas”. Norint prisiregistruoti svetainėje, būtina nurodyti elektros vartotojo kodą. Pirmą kartą jungiantis prie svetainės vartotojui bus suteiktas slaptažodis. Norint gauti daugiau informacijos, kaip naudotis svetaine, galima pasinaudoti joje siūloma „Pagalba”. Per pirmąsias savaites, kai buvo įdiegta „VST” informacinė svetainė „Mano elektra”, joje užsiregistravo per 1 000 klientų. VST informacine svetaine gali naudotis visi Vakarų Lietuvos gyventojai, savo vardu sudarę elektros energijos pirkimo–pardavimo sutartis. Ateityje bendrovė planuoja didinti svetainės funkcionalumo galimybes, pasiūlyti dar daugiau įvairios informacijos ir paslaugų. Ateinančiais metais „VST” svetainė „Mano elektra” bus integruota į bendrą visiems Lietuvos gyventojams skirtą būsimos skirstomųjų tinklų bendrovės LESTO klientų informacinę savitarnos sistemą.

Parašykite komentarą