Verslas

„Ustukių malūno“ traškėsiams tiesiami patogesni keliai pas vartotoją

Kone aforizmu tapęs raginimas „Užkrimsk ir nesikrimsk“ turi konkretų objektą, kuriam buvo sukurtas. Tai produkcija, kurią gamina ilgametę patirtį ir gilias sveikų produktų gamybos tradicijas turinti Pasvalyje veikianti šeimos įmonė „Ustukių malūnas“, augimui pasitelkusi ir ES investicijas.

Šiemet įmonė šventė 30 metų veiklos jubiliejų ir, pasak įmonės vadovo Kipro Uždavinio, per tą laiką įvykę pokyčiai – stulbinantys. „Išaugo nauja malūnininkų karta, gerokai papilnėjome, jau siūlės braška senojoje malūno teritorijoje – kelią pradėję su vos keliais gaminiais, šiandien jų skaičiuojame daugiau negu šimtą“, − pasakoja „Ustukių malūno“ direktorius.

Tai ekologiški grikių, kukurūzų, kviečių, ryžių, speltų trapučiai bei duonos, bulvių, lęšių, avinžirnių trapukai, be priedų ar su kokosu, saulėgrąžomis ar moliūgų sėklomis, grybais, grietine, čili, su pomidorais ir alyvuogėmis, sūriu ir česnaku, šokolado, kakavos glaistu, tinkantys vegetarams ir veganams.

Vis dėlto, brangiausiu trijų dešimtmečių sukauptu turtu jis įvardija žmones. „Tik jų dėka girnos sukasi, atsiranda vis naujų, unikalių gaminių, o šie pasiekia smagurius Lietuvoje, Europoje ir, mūsų džiaugsmui, keliauja net į kitus žemynus“, − kalba K. Uždavinys.

Su Inovacijų agentūros pagalba įmonė modernėja

Nuo 1992 m. bendrovė puoselėja ekologiškų bei natūralių grūdų produktų gamybą ir vartojimo kultūrą Lietuvoje. Siekdama padidinti įmonės produktyvumą, įgyvendino projektą „Naujų produktų pakuočių unikalūs dizaino sprendimai, didinant jų paklausą“, gavusi dalį lėšų pagal priemonę „Dizainas LT“.

Pagal sutartį su Inovacijų agentūra (buvusi Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA)), projektui įgyvendinti skirta bemaž 30 000 Eur, kurie padėjo sukurti originalų pakuotės dizainą 3 naujų gaminių grupėms. „Patrauklūs įpakavimai leis padidinti pardavimus ir rinkoje jaustis stipriau . Tai tvarios ir ilgalaikės įmonės plėtros būtina sąlyga, sukursianti tiesioginę naudą įmonei ne vienus metus po projekto įgyvendinimo“, − įsitikinęs „Ustukių malūno“ vadovas.

Siekdama neatsilikti nuo pažangos, būti labiau matoma tarptautinėse rinkose, pritraukti daugiau klientų ir didinti pelningumą, bendrovė toliau skaitmenizuojasi kartu su Inovacijų agentūra įgyvendindama projektą „E. komercijos modelio diegimas skaitmenizuojant UAB „Ustukių malūnas“ gaminamos produkcijos pardavimo procesus“.

Beveik 50 000 Eur ES investicijų prisidės kuriant ir diegiant klientų savitarnos sprendimą produktų ir paslaugų elektroninės prekybos platformoje, įskaitant gamybos ir paslaugų užsakymų valdymą, išteklių valdymo sistemos integravimą į minėtą platformą.

„Galimybė savo natūralių grūdų produktus pardavinėti internetu, stipriai išaugins įmonės pajamas. Šios e. komercijos sistemos nauda yra neabejotina, nes ji padės išvengti užsakymo klaidų, užtikrins greitesnį ir patogesnį prekių užsakymą, efektyvesnį klientų aptarnavimą, išteklių taupymą, išlaidų mažinimą, leis tobulinti įmonės informacinę sistemą bei plėsti veiklą“, − vardija projekto privalumus K. Uždavinys.

Plėtra įsibėgėja

„Gerą vardą rinkoje turinčiam, vartotojų pamėgtam produktui vertės prideda ir originalaus dizaino pakuotė, o naujų pirkėjų pritraukia jiems patogi prieiga prie prekės. Pažanga neįsivaizduojama ir be procesų skaitmeninimo. Priemonės šiems tikslams pasiekti yra LVPA portfelyje ir įmonės, sugebėjusios pasinaudoti ES investicijomis, jau ne vienus metus skaičiuoja naudą“, − kalba Agnė Vaitkūnienė, Investicijų valdymo tarnybos direktorė, laikinai einanti Inovacijų agentūros direktorės pareigas.

„Ustukių malūno“ vadovas sako, jog įmonė mato prasmę siekti ES investicijų, juo labiau, kad bendrovė plečiasi, turi planų, kuriems įgyvendinti ne visada pakaks nuosavų lėšų.

„Radome investuotojų, statome naujas gamybines patalpas, tad reikės ir įrenginių, ir naujų sprendimų, modernizuojant procesus. Mes norime, kad mūsų ekologiškų produktų asortimentas būtų kuo įvairesnis šiuolaikiniam žmogui – nuolat skubančiam visus darbus nudirbti ir visus draugus aplankyti“, − tikina K. Uždavinys.

Pranešimą paskelbė: Teresė Staniulytė, VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra

Parašykite komentarą