Prekės ženklą „Olialia” žino 81,8 proc. visoje Lietuvoje vykdytos apklausos respondentų, rodo bendrovės „TNS Gallup” atliktas jo žinomumo ir suvokimo tyrimas. Tyrimo duomenys rodo, jog prekės ženklo žinomumas, lyginant su užpernai, kai jį žinojo 66,7 proc. visų respondentų, išaugo 15 proc. Geriausiai, kaip rodo tyrimo rezultatai, prekės ženklas „Olialia” žinomas jaunesnio ir vidutinio amžiaus žmonių tarpe. 20-29 metų amžiaus grupėje jį žinantys nurodė 99,3 proc. apklaustųjų, 30-39 metų amžiaus grupėje žinomumas siekė 89,7 proc. visų apklaustųjų. Vertinant pagal išsilavinimą, dažniausiai šį prekės ženklą žinojo vidurinį, aukštesnįjį ir aukštąjį išsimoksinimą turintys respondentai, atitinkamai 89,9 proc., 84,5proc. ir 82,3 proc. visų paklaustųjų. Prekės ženklo suvokimo tyrimo metu nustatyta, kad „Olialia” prekės ženklu žymimi maisto produktai geriausiai žinomi tarp 8-19 metų amžiaus grupės respondentų. Penktadalis iš šio amžiaus apklaustųjų nurodė geriausiai žinantys gėrimą „Olialia Cola”, o to paties skonio ledus ir kitus produktus žinojo maždaug kas dešimtas tyrimo dalyvis, tuo tarpu patį prekės ženklą žinojo 85,9 proc. 8-19 metų amžiaus apklaustųjų. Vertinant bendrą prekės ženklo žinomumą pagal priskiriamas prekes ir paslaugas, išgirdę „Olialia” pavadinimą žmonės pirmiausiai pagalvojo apie „Olialia” mergaites (63 proc.), „Olialia” kalendorių (56,4 proc.) ir dienraštį „Vakaro žinios” (45,9 proc.). Lyginant 2008 ir 2009 metus, labiausiai išpopuliarėjo „Olialia” kalendoriai, kuriuos žinojo 8 proc. daugiau, o „Olialia” Maestro korteles žinojo 5 proc. daugiau respondentų. Rinkos tyrimų bendrovė „TNS Gallup” tyrimą UAB „Respublikos leidiniai” užsakymu atlikto 2009 m. Lapkričio 22 – gruodžio 2 dienomis, jame dalyvavo 563atsitiktinai parinkti respondentai nuo 8 iki 74 metų amžiaus. „Olialia” prekinis ženklas priklauso UAB „Respublikos leidiniai”, juo pažymėti tokie produktai bei paslaugos kaip gaivusis gėrimas „Olialia Cola”, „Olialia Cola Ledai”, „Olialia Cola sūreliai”, itališko maisto restoranai „Olialia pizza”, esantys Kauno ir Vilniaus Akropoliuose, „Olialia computers”, „Olialia Aksesuarai”, pramoginis – informacinis portalas „Olialia.lt”, nuolaidų kortelė „Olialia Maestro”, linksmiausi vakarėliai „Olialia Party”, prabangūs limuzinai „Olialia Limo”, pramogos ant ratų „Olialia Party Bus”, įkurta „Olialia grožio klinika”. „Olialia” prekinis ženklas vykdo veiklą 75 verslo šakose.
Related Posts

Ekspertai įspėja apie naujas sukčių pinkles: kaip atpažinti, jog artimojo pagalbos šauksmas –manipuliacija?
2024 08 082021 m. trečiąjį ketvirtį „EMBank“ baigė 48 proc. padidinęs bendrą paskolų portfelį
2021 11 17