Verslas

Trys specializuotos šalies įmonės prisijungė prie vieno langelio principu veikiančios aptarnavimo sistemos

Įmonių grupė „Unicenter” plečia siūlomų paslaugų spektrą Trys specializuotos šalies technologijų įmonės – „BPM Solutions”, „Invictus Group” ir „RMS” – prisijungė prie šiais metais pavasarį įkurto įmonių konsorciumo „Unicenter”, taip išplėsdamos rinkai siūlomų paslaugų spektrą. Iki šiol konsorciumas „Unicenter”, suburtas savo srityse besispecializuojančių bendrovių „IT dizaino sprendimai”, „Telenordi”, „Tenesys” ir „Zorvidas” verslui ir valstybiniam sektoriui siūlė infrastruktūros, biuro telekomunikacijų, skambučių centro ir IT projektų valdymo paslaugas, teikiamas vieno langelio principu. Nuo šiol rinkai „Unicenter” siūlys kompleksines paslaugas ir sprendimus, apimančius jau 7 specializuotų įmonių resursus, kompetenciją ir patirtį. „Unicenter” atstovo, bendrovės „IT dizaino sprendimai” direktoriaus Artūro Norvaišo teigimu, konsorciumo praplėtimas sustiprins įmonių konkurencingumą rinkoje ir leis tapti labiau patrauklesniems stambesniam verslui bei viešajam sektoriui. „Diegiant informacines sistemas susiduriame su uždaviniais, reikalaujančiais kompleksinių sprendimų, apimančių ne tik mūsų įmonės siūlomas paslaugas, – sako UAB „BPM Solutions” direktorius Albertas Repečka. – Dažnai klientui reikia papildomų paslaugų, ko negali pasiūlyti mūsų įmonė, pavyzdžiui, kompiuterinės įrangos atnaujinimo ar konfigūracijos, diegiamo projekto valdymo, finansavimo šaltinių paieškos ir pan. Tokias problemas leidžia išspręsti įmonės įsiliejimas į konsorciumą, kur įmonės – partnerės, besispecializuodamos savo srityse, papildo viena kitos paslaugų portfelį ir veikia tarsi vienos įmonės skirtingi departamentai”. „Unicenter” atstovas pabrėžia, kad kompleksinius sprendimus klientams dažnai tenka pateikti per trumpą laiką bei užtikrinti jų sėkmingą veikimą. „Tokiu būdu sėkmė priklauso ne tik nuo tiesioginės įmonės veiklos, bet ir nuo partnerių patikimumo ir lankstumo”, – tikina A. Repečka. „Unicenter” paslaugos teikiamos pagal vieną sutartį, sudarytą su bet kuriuo iš konsorciumo narių, taip pat naudojamas vienas informacijos ir techninės pagalbos telefono numeris. Visa tai įgyvendina „vieno langelio” principą, kai klientui norint išspręsti rūpimą klausimą, tereikia kontakto su bet kuria iš „Unicenter” įmonių. Apie UNICENTER Įmonės steigėjai 2010 metų kovo 8 dieną reaguodamos į rinkos poreikius įkūrė konsorciumą „Unicenter” ir sukūrė vieno langelio principu veikiančią aptarnavimo sistemą.Apjungus „Unicenter” įmonių grupės resursus, patirtį ir žinias, verslo įmonėms ir viešajam sektoriui teikiamos kompleksinės ekonomiškos, įmonių bei įstaigų efektyvumą didinančios paslaugos. Daugiau apie UNICENTER veiklą: www.unicenter.lt

Parašykite komentarą