Nuo šiol pirmaujantis Europoje geležinkelių bei kitų susisiekimo priemonių gamintojas siūlo dar didesnes galimybes, renkantis konkrečiai gyvenamajai vietovei tinkamiausią viešąjį keleivinį transportą.
„Mūsų naujasis Škoda D’CITY miesto autobusas turi visą saugos ir patogumo įrangą pagal naujausius standartus. Tai optimalus sprendimas miesto ir tarpmiestiniam eismui. Be erdvaus interjero ir patogios įrangos, keleiviai tikrai įvertins lengvą, patogų įlipimą ir išlipimą. Transporto priemonė turi kneeling funkciją – kai mažinamas įlipimo laiptų aukštis, pasveriant autobuso kėbulą į durų pusę, leidžiant žmonėms stotelėse įlipti ir išlipti praktiškai nesinaudojant laipteliais. Keleiviams, turintiems judėjimo negalią, autobuse yra įrengta atlenkiama rampa”, – sako Martinas Šluseris (Martin Schlosser), bendrovės „Škoda Electric” ratinių transporto priemonių pardavimo vadovas.
D’CITY maksimalus greitis siekia 100 km/h, jis aprūpintas 182 kW galios Cummins ISBE varikliu, kuris šiuo metu atitinka griežčiausią Euro 6 standartą ir turi automatinę pavarų dėžę Allison. Autobuso dydis yra optimalus vingiuotoms miesto gatvėms: ilgis – 9,5 m, aukštis – kiek daugiau nei 3 m, plotis – 2,4 m. Erdviame salone gali būti nuo 30 iki 36 sėdimų vietų.
„Šiais metais mes gerokai išplėtėme savo pasiūlymą dyzeliniais autobusais. Tuo siekėme patenkinti klientų susidomėjimą tomis transporto priemonėmis, kurios yra ekonomiškai naudingos ir siūlo patogų kelionių sprendimą. Šiuo metu užsakovai gali rinktis iš viso ratinių transporto priemonių, skirtų miesto, priemiesčio, tarpmiestiniam ir kelionių transportui, asortimento. Konkrečiai, nuo troleibusų, elektrinių autobusų iki ekonomiškų autobusų su dyzeline pavara. Be to, teikiame klientams visas garantines paslaugas „, – priduria M. Šluseris (Martin Schlosser).
„Škoda Electric” pasiūloje yra ir tarpmiestinis autobusas D’INTERCITY bei kelioninis – D’COACH.
Elektra varomi autobusai dar nėra tinkamiausias sprendimas, transporto priemonei važiuojant didesniais greičiais bei tolimais maršrutais
Vilniaus Gedimino technikos universiteto mokslininkas teigia, jog užmiestyje alternatyvų moderniam dyzeliniam sunkiasvoriui transportui artimoje ateityje kol kas nenusimato.
„Krovininis transportas ar autobusai daugiausia važiuoja ilgus atstumus užmiesčio keliais. Elektros pavaros šiomis sąlygomis nėra pačios tinkamiausios, nes tam reikia didelės talpos baterijų. Jos užima potencialią krovinio vietą ir dar labiau didina transporto priemonės bendrąjį svorį, o didesnis važiavimo greitis natūraliai sukuria didesnį oro pasipriešinimą, t.y. papildomas energijos sąnaudas. Dėl šių priežasčių užmiesčio keliuose tokio transporto elektrifikacija vyksta gana lėtai“, – komentuoja Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Automobilių inžinerijos katedros docentas dr. Vidas Žuraulis.
„Škoda“ koncernas Pilzeno gamykloje gamina troleibusus, elektrinius autobusus, lokomotyvų variklius, tramvajus, metro ir kalnų kasybos mašinas. Čekijos gamintojo transporto priemonės tiekiamos į daugiau nei 30 Europos, Azijos ir Šiaurės Amerikos šalių.
Papildoma informacija
„Škoda Transportation“
Pagrindiniai „Škoda Transportation“ gaminiai – tai visų pirma žemagrindžiai tramvajai, elektriniai lokomotyvai, priemiestiniai traukiniai, metro traukiniai, elektrobusai ir troleibusai, o taip pat transporto sistemose naudojamos valdymo ir pavarų sistemos. Čekijoje „Škoda Transportation“ turi keletą dukterinių įmonių, tokių kaip „Škoda Electric“, „Škoda Vagonka“ arba „Škoda Pars“. Kitos įmonės yra Vokietijoje, Suomijoje, Vengrijoje ir Rusijoje. Kompanijos įmonėse dirba virš penkių su puse tūkstančio žmonių. Tik didelių investicijų į mokslinius tyrimus ir plėtrą dėka „Škoda Transportation“ gali reguliariai pateikti į rinką naujus ir modernius gaminius, kurie sėkmingai randa savo vietą užsienio rinkose. Per pastaruosius 3 metus bendrovė į mokslinius tyrimus ir plėtrą investavo daugiau nei 3 milijardus kronų.
Grupė PPF
„Škoda Transportation“ yra grupės PPF dalis. Grupė PPF investuoja į daugelį ekonomikos šakų, nuo finansinių paslaugų, per telekomunikacijas, biotechnologijas, nekilnojamąjį turtą, iki mašinų gamybos. Savo augimą kompanija grindžia tradicinių ir naujų pramonės šakų plėtra, modernios infrastruktūros bei skaitmeninės ekonomikos kūrimu ir Čekijos talentų bei gabumų sujungimu su pasaulinėmis galimybėmis. PPF veikia Europoje, Azijoje ir Šiaurės Amerikoje. Grupės turto dydis sudaro 44 milijardų eurų ir visame pasaulyje joje dirba 98 000 žmonių (2020-06-30). Pajamų mokesčius PPF grupės įmonės moka kiekvienoje iš 25 šalių, kuriose jos užsiima verslu ir gauna pelną.
www.linkedin.com/company/ppfgroup
Kontaktas žiniasklaidai:
Jan Švehla
„Škoda Transportation“
Komunikacijos vadovas
+420 723 788 682
Pranešimą paskelbė: Rasa Kruopaitė-Lalienė, UAB „Projektai kitaip”