„Toyota“ pradeda automobilių atšaukimo kampaniją, siekdama paskatinti jų savininkus pasitikrinti, ar atšaukimas galioja jų transporto priemonėms. Tai galioja visiems „Toyota“ automobilių savininkams, nepriklausomai nuo automobilio amžiaus. Praktika rodo, kad apie 90 proc. ne senesnių kaip trys metai automobilių savininkai reaguoja į atšaukimus, tačiau ši statistika ženkliai sumažėja, kai transporto priemonės yra senesnės.
Erikas Kuusas, „Toyota Baltic“ Paslaugų po pardavimų skyriaus generalinis direktorius teigia, kad atšaukimas yra įprasta praktika automobilių rinkoje, siekiant užtikrinti, kad šiuo metu naudojamos transporto priemonės veiktų efektyviausiai. „Toyota“ nuolat prižiūri savo automobilius, tą patį turėtų daryti ir jų savininkai. Tačiau, anot atstovo, pasiekti automobilių, senesnių nei penkeri metai, savininkus yra didžiulis iššūkis.
„Paprastai oficialios atstovybės susisiekia su „Toyota“ savininkais, jeigu jų automobilis yra atšaukiamas. Tačiau per visą transporto priemonės naudojimo laiką savininkas gali pasikeisti ne vieną kartą ir naujojo savininko kontaktinė informacija tiesiog pasimeta. Teisingos žmogaus, kuris iš tikrųjų vairuoja automobilį, kontaktinės informacijos dažnai neturi ir transporto priemonių registravimo tarnybos. Mes prieigos prie savininkų kontaktinės informacijos taip pat neturime, jei automobilis paties žmogaus ar per prekybininkus buvo pirktas už Baltijos šalių ribų. Todėl labai padėtų tai, kad kiekvienas „Toyota“ savininkas pasitikrintų savo automobilio VIN numerį pats“, – sako E. Kuusas. Jis taip pat skatina senesnių modelių savininkus apsilankyti prekės ženklo internetinėje svetainėje arba susisiekti su „Toyota“ atstovybe.
Kai automobilis yra pradedamas eksploatuoti ir dalyvauja transporto eisme, vairuotojas gali turėti atsiliepimų apie tam tikrą detalę, kuri galbūt neveikia taip, kaip tikėtasi. Sulaukusi tokių atsiliepimų, „Toyota“ inicijuoja atšaukimą, kad būtų galima patikrinti šią detalę ir imtis veiksmų, jog automobilis ir jį sudarančios dalys atitiktų gamyklos nustatytus reikalavimus.
„Klientų saugumas yra mūsų svarbiausias prioritetas. Norėdami užtikrinti saugumą keliuose, skatiname žmones skirti keletą minučių tam, kad jie galėtų pasitikrinti, ar jų vairuojamas automobilis yra geriausios įmanomos būklės. Norėdami tai atlikti, paprasčiausiai patikrinkite savo „Toyota“ VIN numerį, paspaudę ant žemiau pateiktos nuorodos. Tai turėtume daryti dėl kiekvieno iš mūsų saugumo. Be to, tokia patikra užtikrina vairuotojo ramybę. Tačiau jeigu jūsų automobilis bus nurodytas atšaukimo sąraše, raginame užsiregistruoti techninei apžiūrai. Visi darbai bus atliekami nemokamai.“, – sako E. Kuusas.
Pasitikrinti savo automobilio VIN numerį „Toyota“ savininkai gali paspausdami ant šios nuorodos: toyota.lt/atsaukimas. Jeigu paaiškės, kad automobilis yra vienas iš atšaukiamų modelių, jo savininkas turėtų susisiekti su įgaliotąja „Toyota“ atstovybe ir užsiregistruoti apžiūrai. Savininkui, nepriklausomai nuo to, kokio amžiaus yra jo automobilis, mokėti nieko nereikės.
Daugiau informacijos:
Liisi Kõivumägi
Marketing Communication and PR
Toyota Baltic AS
El. paštas: liisi.koivumagi@toyota.ee
Tel.: +372 5691 5012
Pranešimą paskelbė: Goda Diečkutė, UAB Headline agency