Verslas

TEO ragina klientus atsisakyti popierinių sąskaitų

Integruotų telekomunikacijų, IT ir TV paslaugų teikėja TEO LT, AB (toliau – TEO) savo klientus ragina tapti ekologiškais – atsisakyti popierinių sąskaitų ir kasmet bendromis jėgomis išsaugoti beveik 2 tūkst. medžių.

Šiuo metu visi interneto paslaugų ZEBRA klientai užuot gavę įprastas popierines sąskaitas paštu, turi galimybę patogiai jas peržiūrėti ir apmokėti atnaujintoje internetinėje savitarnos svetainėje „Mano TEO”. Interneto paslaugų ZEBRA klientams, pasirinkusiems popierinių sąskaitų siuntimą įprastu paštu, nuo sausio 1 dienos jos bus apmokestinamas 3 litų per mėnesį tarifu.

Atsisakyti popierinių sąskaitų ir pasirinkti elektroninį jų pristatymo būdą klientai gali savitarnos svetainėje „Mano TEO” arba skambindami telefonu 1817. Apmokėti sąskaitas galima adresu www.ManoTEO.lt esančioje svetainėje ir įvairiose internetinės bankininkystės sistemose.

Internetu nesinaudojantys klientai praėjusio mėnesio sąskaitos dydį gali sužinoti skambindami nemokamu telefonu 117.

TEO Pardavimo ir klientų aptarnavimo tarnybos vadovo Dariaus Gudačiausko teigimu, nemokamai popierinės sąskaitos toliau bus siunčiamos balso telefonijos ar skaitmeninės televizijos GALA paslaugomis besinaudojantiems klientams. „Tačiau juos taip pat raginame pasirinkti šiuolaikiškus mokėjimo būdus, pavyzdžiui, tiesioginį debetą”, – sakė D. Gudačiauskas.

„Tikimės, kad ekonominis stimulas paspartins likusių klientų apsisprendimą taupyti gamtinius ir socialinius išteklius, kurie galų gale pavirsta šimtais tonų išmetamos makulatūros”, – teigė D. Gudačiauskas.

TEO skaičiavimais, visiems bendrovės klientams atsisakius popierinių sąskaitų, per metus būtų išsaugota daugiau nei 100 tonų popieriaus arba 1836 medžiai.

TEO duomenimis, šiuo metu elektroniniu būdu sąskaitas gauna maždaug trečdalis klientų. O penktadalis jų atsiskaito dar greičiau ir patogiau – naudodamiesi tiesioginiu debetu. Atsiskaitančiųjų pastaruoju būdu skaičius kasmet auga maždaug 20 proc.

Savitarnos svetainėje „Mano TEO” užsiregistravo jau daugiau nei 300 tūkst. TEO klientų. Joje galima peržiūrėti skambučių išklotines ar užsisakyti papildomų paslaugų neišeinant iš namų.

Lapkričio pabaigoje TEO turėjo daugiau kaip 260 tūkst. privačių interneto ZEBRA klientų.

Apie TEO LT, AB

TEO – didžiausia Lietuvos plačiajuosčio interneto prieigos ir balso telefonijos paslaugų įmonė, teikianti integruotas telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas gyventojams ir verslui. Didžiausią patirtį telekomunikacijų versle turinti bendrovė išskirtinį dėmesį skiria aukštai paslaugų kokybei ir klientų poreikių tenkinimui. 60 proc. Bendrovės akcijų netiesiogiai valdo viena didžiausių Šiaurės ir Baltijos šalių telekomunikacijų korporacijų „TeliaSonera AB”. TEO LT, AB akcijomis prekiaujama Vilniaus ir Londono vertybinių popierių biržose.

Parašykite komentarą