Verslas

„Tele2” prisiima dalį augančio PVM naštos

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2” prisiims dalį nuo rugsėjo 1 d. padidėsiančio pridėtinės vertės mokesčio (PVM) naštos. Bendrovė nekeis didžiosios dalies paslaugų tarifų ir mokesčių, be to, ir toliau kompensuos trečdalį šiemet išaugusio PVM. PVM augimas nepaveiks išankstinio mokėjimo paslaugos „PILDYK” paslaugų kainų Lietuvoje. Be to, nesikeis ir didžiosios dalies teikiamų paslaugų galutinės kainos. Tarp jų – pridėtinių paslaugų įkainiai (mobilaus turinio, padidinto tarifo trumpųjų numerių, loterijų, parkavimo mokesčių, skambučių į klientų aptarnavimo centrą ir kt.) bei administraciniai mokesčiai. Nepaisant augančio PVM bendrovė nekeis visų mobiliojo interneto planų tarifų bei mokesčių ir vienkartinių paslaugų, pvz., „Alio Europa”, detalios pokalbių išklotinės užsakymo ir pan. mokesčių. „Tele2” verslo ir privatiems klientams, mokantiems pagal sąskaitas, kainos be PVM nesikeis, o galutinę kainą vartotojams sudarys bazinė paslaugų kaina ir 21 proc. pridėtinės vertės mokesčio tarifas. „Tele2” su vartotojais solidarizuojasi ne pirmą kartą. PVM nuo 2009 m. sausio 1 dienos pakilus 1 proc. „Tele2” proporcingai sumažino bazines paslaugų kainas be PVM, todėl galutinės kainos vartotojams nesikeitė. Dėl šios kompensacijos „Tele2” klientai vien per šiuos metus sutaupys 6 mln. litų, kuriuos bendrovė padengs savo sąnaudomis. „Tele2” toliau laikysis šio sprendimo, todėl tų paslaugų, kurių galutinė kaina išaugs, mokestis nuo metų pradžios didės ne 3 proc., o 2 proc. Tokiu būdu „Tele2” prisiima trečdalį augančio PVM našos. „Nepaisydami augančių mokesčių ir toliau vykdome savo pažadą užtikrinti mažiausias kainas už kokybiškas paslaugas. Ekonominio sunkmečio akivaizdoje solidarizuojamės su savo klientais ir prisiimame dalį mokesčių naštos”, – teigė Petras Masiulis, „Tele2” generalinis direktorius. Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup” atlikto mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų tyrimas parodė, kad Lietuvos gyventojai „Tele2” laiko patikimiausia ir sąžiningiausia telekomunikacijų bendrove. Net 49 proc. tyrime dalyvavusių šalies gyventojų „Tele2” įvardijo kaip sąžiningą ir patikimą telekomunikacijų bendrovę. Tyrimas atliktas š. m. gegužės mėnesio pabaigoje, iš viso apklausti 1008 respondentai. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2” paslaugomis Lietuvoje pirmąjį šių metų ketvirtį naudojosi 1,918 mln. vartotojų. Telekomunikacijų bendrovės „Tele2” apyvarta pirmąjį pusmetį siekė 272,2 mln. litų.

Parašykite komentarą