Verslas

„Tele2” dovanotas „Partizaninis marketingas” pasiekė Lietuvos bibliotekas

Vilnius, birželio 17. Šiandien į šalies bibliotekas atkeliavo pasaulinio masto rinkodaros teoretiko ir praktiko Jay‘aus Conrado Levinsono bestseleris „Partizaninis marketingas”. Per 140 šios knygos egzempliorių visoms Lietuvos bibliotekoms dovanojo telekomunikacijų bendrovė „Tele2”. Šia iniciatyva siekiama, kad verslo pasaulyje populiari knyga taptų labiau prieinama skaitytojams visoje šalyje. „Tele2” dovanojamos knygos praturtino 6 Lietuvos valstybines bibliotekas, 18 aukštojo mokslo įstaigų ir 49 kolegijų, taip pat 65 viešosios savivaldybių ir apskričių bibliotekas. Pirmuosius knygos egzempliorius Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai įteikė pats knygos autorius. J. C. Levinsonas į Lietuvą „Tele2” kvietimu buvo atvykęs balandžio mėnesį vesti seminaro šalies verslininkams. „Lietuvos bibliotekoms išgyvenant ne pačius geriausius laikus, siekiame prisidėti prie jų praturtinimo dalindamiesi šiuo metu itin aktualia verslui patirtimi. Marketingo revoliuciją sukėlusi knyga „Partizaninis marketingas” bus įdomi siekiantiems sumaniai pristatyti organizaciją, produktus ar paslaugas. Be to, knygoje pateikiami patarimai padės sėkmingai plėtoti verslą ir sumaniomis idėjomis sutaupyti pinigų”, – teigia Mindaugas Savickas, „Tele2” marketingo vadovas. Pasak jo, J. C. Levinsono knyga išsiskiria praktiškumu: joje išdėstyta partizaninės rinkodaros abėcėlė, aprašomi konkretūs būdai, kaip mažomis sąnaudomis pasiekti stulbinamų verslo rezultatų. „Šios, pasaulyje populiarios knygos atkeliavimas į skaityklas yra maloni dovana mums ir bibliotekų lankytojams. Sveikiname šią „Tele2″ iniciatyvą”, – sako Lietuvos bibliotekininkų draugijos pirmininkas Petras Zurlys. Pirmą kartą knyga „Partizaninis marketingas” (angl. „Guerilla marketing”) išleista 1983 metais. Nuo tada autorius J. C. Levinsonas yra laikomas „partizaninės” rinkodaros pionieriumi, o „partizaninio marketingo” koncepcija sparčiai išpopuliarėjo ir buvo įtraukta į rinkodaros teoriją ir praktiką. Knyga „Partizaninis marketingas” išversta į 62 kalbas ir parduota daugiau nei 20 mln. tiražu. „Partizaninis marketingas” Lietuvoje išleistas telekomunikacijos bendrovės „Tele2” iniciatyva. Pasaulinį J. C. Levinsono bestselerį galima įsigyti visuose didžiausiuose šalies knygynų tinkluose. Netradicinę rinkodaros taktiką atskleidžianti knyga taip pat parduodama kavinių tinkle „Coffee Inn”.

Parašykite komentarą