Verslas

„Tavina” – oficialus „EuroBasket 2011” vanduo

Kitais metais Lietuvoje vyksiančio Europos vyrų krepšinio čempionato oficialiu vandeniu tapo itališkas natūralus mineralinis vanduo „Tavina”, kurį Lietuvoje ir Estijoje platina bendrovė „Smulkus urmas”. Pagal „EuroBasket 2011” organizacinio komiteto vykdančiojo direktoriaus Mindaugo Špoko ir „Tavina” atstovų pasirašytą sutartį čempionato rengėjai šiam mineraliniam vandeniui suteiks išskirtines prekybos sąlygas bei reklamos paslaugų paketą čempionato metu, o mineralinio vandens gamintojai ir platintojai rengėjų biudžetą papildys solidžia pinigų suma. Kaip teigė Mindaugas Špokas, natūralus, tyras ir švelnus „Tavinos” vanduo pasirinktas neatsitiktinai. Jis dėl unikalios sudėties, gaivumo bei puikaus skonio mėgstamas ne tik sportininkų, bet ir visų savo sveikata besirūpinančių vartotojų. Reikėtų priminti, jog „Tavina” su krepšiniu draugauja jau seniai – nuolat remia LKL žaidžiančią „Perlo” komandą, taip pat rėmė šią vasarą vykusį Europos jaunių (iki 18 m.) vaikinų čempionatą. „Net neabejojame, kad sportininkams ir čempionato svečiams „Tavina” bus puiki atgaiva”,- sakė varžybų organizacinio komiteto vykdantysis direktorius. Nors ir kokie būtų poreikiai, tačiau natūralaus mineralinio vandens „Tavina” atstovai ir platintojai žada, kad net ir karščiausią rugsėjį šio vandens Lietuvoje tikrai nepritrūks. „Vertiname čempionato rengėjų pasitikėjimą „Tavina” ir produkto atstovais Lietuvoje. Iš tiesų sieksime jų nenuvilti. Mums ypač džiugu, jog mes kartu galime prisidėti prie puikios krepšinio šventės kūrimo. Be to, krepšinio čempionato rėmimą vertiname kaip puikią galimybę padidinti mūsų platinamo produkto žinomumą. Esu tvirtai įsitikinusi, kad ši investicija tikrai atsipirks,’‘- sakė „Tavina” platintojų bendrovės „Smulkus urmas” generalinė direktorė Audronė Tendzegolskienė. Apie UAB „Smulkus urmas” Bendrovės „Smulkus urmas” ištakos siekia 1957-uosius metus. Šiuo metu bendrovės pagrindinė veikla yra didmeninė prekyba maisto produktais ir maitinimo paslaugų teikimas visoje Lietuvoje. Įmonėje dirba 514 darbuotojų, maisto prekės tiekiamos beveik 2000 organizacijų visoje Lietuvoje, bendrovė valdo 11 kavinių Myls in tempo tinklą, kavinę Myls lounge tarptautiniame Vilniaus orouoste, daugiau nei 100 maitinimo įstaigų Lietuvos mokyklose bei ligoninėse, restoraną Myls restaurant Lietuvos Respublikos Seime, organizuoja pobūvius Myls banquet, orlaivių keleivių maitinimą – Myls aero, darbuotojų, masinių renginių dalyvių maitinimą. Keletas faktų: 2009-aisiais metais bendrovės apyvarta siekė 45 mln.lt., įkurtos 44 naujos darbo vietos, bendras darbuotojų skaičius nuo metų pradžios augo 5 proc. 2010-aisiais prognozuojamas 40 proc. apyvartos augimas ir planuojama sukurti 100 naujų darbo vietų.

Parašykite komentarą