• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Kalio jodido tablečių dalijimas vilniečiams pratęstas iki sausio 31 d.
  • Greitųjų antigenų testų konkurse varžosi 43 tiekėjai
  • Seimo Pirmininkė reiškia užuojautą dėl architekto prof. Vytauto Brėdikio netekties

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Lietuvių programuotojų sukurtas įrankis gelbėja gyvybes JAV
  • „Samsung“ pristatė „Galaxy Buds Pro“ ausines: ypatingas garsas kiekvienam gyvenimo momentui
  • „Samsung“ pristatė naujausią flagmanų „Galaxy S21“ seriją

Susisiekimo ministerija šalies kelių priežiūrai siūlo viešosios ir privačios partnerystės modelį

Siekdama užtikrinti efektyvesnę šalies kelių priežiūrą, Susisiekimo ministerija siūlo ją vykdyti viešosios ir privačios partnerystės būdu. Ministerijos parengtam Lietuvos valstybinės reikšmės automobilių kelių priežiūros sistemos optimizavimo planui pritarta Vyriausybės pasitarime. „Viešosios ir privačios partnerystės taikymas kelių priežiūrai – daugelio Europos valstybių išbandytas ir pasiteisinęs modelis. Numatoma, kad Lietuvoje pasitelkus šį modelį kelių priežiūra būtų vykdoma efektyviau, o valstybės metinės išlaidos šiems darbams galėtų sumažėti net iki 45 proc.“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis. Optimizavimo plane efektyvesnei kelių priežiūrai užtikrinti siūloma vadovautis viešiosios ir privačios partnerystės principu. Vietoj tradicinės koncesijos numatoma taikyti privačios finansavimo iniciatyvos (PFI, angl. „private finance iniciative“) modelį, kai privačiam partneriui tenka ne tiesiogiai iš kelių naudotojų renkami mokesčiai, o valstybės teikiamas atlygis. Toks modelis yra taikomas Didžiojoje Britanijoje, Lenkijoje. Kelių priežiūrai ketinama pasitelkti privatų partnerį, kuris bus atrinktas konkurso būdu. Privatus partneris perimtų valdyti vienuolikos valstybės įmonių turtą ir personalą, o valstybinės reikšmės keliai ir toliau liktų valstybės nuosavybe. Siūloma pasirašyti 20–25 metų trukmės sutartį, pagal kurią privatus partneris įsipareigotų atlikti reikiamus darbus ir užtikrinti techninėse sąlygose numatytus kelių priežiūros kokybinius parametrus. Pasibaigus sutarčiai, perimtas valdyti bei sukurtas turtas būtų grąžinamas valstybei. Siekiant išvengti paslaugų monopolizavimo, šiai paslaugai teikti gali būti pasirinkti keli privatūs partneriai. Kelių priežiūros sistemos optimizavimo planas parengtas atlikus šiuo metu šalies kelius prižiūrinčių 11 valstybės įmonių veiklos analizę. Tyrimo metu nustatyta, kad dauguma šių įmonių nepakankamai efektyviai panaudoja turimą ilgalaikį turtą ir žmogiškuosius išteklius. Paaiškėjo, kad transporto ir mechanizmų sąnaudos, taip pat darbuotojų skaičius, tenkantis vienam prižiūrimo kelio kilometrui, šiose įmonėse skiriasi net po keletą kartų. Atkreiptas dėmesys į neefektyvų lėšų panaudojimą: 42 proc. įmonių kaštų sudaro personalo kaštai, o 22 proc. išlaidų yra įmonių įvardijamos kaip „kitos“. Be to, nėra veiksminga ir atliktų kelio priežiūros darbų kontrolė. Šiuo metu Lietuvoje yra daugiau kaip 21 tūkst. km valstybinės reikšmės kelių. Regioniniu principu juos prižiūri 11 valstybės įmonių, jose rajonų principu veikia 47 kelių priežiūros tarnybos.

Rekomenduojame
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
 
AUDIMAS Marginti medviln. maršk.ilg.rank. 2021-478 Mallard Green Printed S
2010 03 23   Litas.Lt
  Verslas
  • AS „UniCredit Bank“ Lietuvos skyrius atsispyrė ekonomikos nuosmukiui

  • „Neste Oil“ ketina įsigyti 22 automatines degalines Lietuvoje

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • cs 1.6 siųstis
  • Reklama internete | Seo paslaugos
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Skalbimo mašinų remontas Vilniuje
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.