Po daugiau nei 30 veiklos metų SUGIHARA pristato naują vizualinį identitetą ir šūkį. Viena didžiausių estetinės medicinos klinikų Baltijos šalyse kartu su naujuoju identitetu pristato ir ambicingus plėtros planus – naują lokaciją, didesnę profesionalų komandą ir Lietuvoje dar nematytus technologinius sprendimus.
Naujojo identiteto šūkis – „Tik tau. Iki smulkmenų“ – atspindi SUGIHARA filosofiją, kurioje svarbus kiekvienas niuansas. „Mūsų darbas remiasi mokslu, tačiau jis neatsiejamas nuo žmogiško ryšio. Kiekvieną dieną siekiame sujungti profesionalumą su empatija, pažangų gydymą – su šiluma, o sprendimus – su pagarba paciento individualumui“, – apie gydytojų požiūrį į klientus pasakoja vienas ilgiausiai klinikoje dirbančių gydytojų, dr. D. Radzevičius.
Viizualinio identiteto atnaujinimas yra pirmasis iš planuojamų klinikos plėtros žingsnių. 2026 m. SUGIHARA ketina persikelti į didesnes patalpas. Jose veiks nebe viena, o net trys operacinės, dermatologų komandą papildys nauji profesionalai, o esamų technologijų sąrašą vis pildys Lietuvoje iki šiol nematyti sprendimai. Pavyzdžiui, „FaceTite“ – naujausias neinvazinis odos stangrinimo metodas – jau taikomas, o ateityje laukia ir daugiau inovacijų.
„Šis atnaujinimas ir plėtra nėra tendencijų vaikymasis ar komercinė transformacija. Norime, kad mūsų vizualinis identitetas dar aiškiau atspindėtų tai, kuo gyvename jau daugiau nei tris dešimtmečius – kiekvieno žmogaus unikalumo puoselėjimu, precizišku darbu ir naujausių technologijų pasiūla mūsų klientams“, – sako SUGIHARA klinikos vadovė Miglė Neubauer.
Šie pokyčiai taip pat įkūnija SUGIHARA klinikos siekį būti estetinės medicinos lydere Lietuvoje bei atsakomybę nuolat iš naujo permąstyti rūpesčio grožiu ribas.