Verslas

Spontaniškas vadovų pasirinkimas: dažniausiai klausoma radijo stotis – „Žinių radijas“

Tyrimų bendrovės „RAIT“ duomenimis, „Žinių radijas“ išlaikė lyderio pozicijas įmonių vadovų rinkoje. Jau ne pirmus metus įmonių vadovai teigia, kad „Žinių radijo“ žinių jie klausosi dažniausiai. Be to, šias žinias jie mano esant objektyviausiomis, nešališkiausiomis, informatyviausiomis ir operatyviausiomis. 2011 m. sausio–vasario mėnesiais bendrovė „RAIT“ telefonu apklausė daugiau nei pusę tūkstančio (504) didžiųjų Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių – įmonių vadovų. Tyrimu siekta išsiaiškinti įmonių vadovų radijo klausymosi polinkius, nustatyti, kaip vertinamos „Žinių radijo“ žinios. Tyrimo duomenimis, 84 proc. apklaustų Lietuvos didmiesčių įmonių vadovų klausosi radijo žinių. Kaip ir pernai, į klausimą, kurios radijo stoties žinių jie klausosi dažniausiai, 29 proc. apklaustų įmonių vadovų pateikė spontanišką atsakymą – „Žinių radijo“. „M-1″dažniausiai besiklausantys teigė 23 proc., „LR1“ ir „M-1 plius“ – po 12 proc. respondentų. 29 proc. apklaustų įmonių vadovų mano, kad informatyviausias žinias rengia „Žinių radijas“. Tyrimo duomenimis, beveik dukart mažiau (15 proc.) respondentų informatyviausiomis linkę vadinti „LR1“ žinias. „M-1“ kaip informatyviausias žinias rengianti radijo stotis minėta daugiau kaip dukart rečiau – 12 proc. respondentų. Penktadalis apklaustųjų (21 proc.) mano, kad objektyviausias, nešališkiausias žinias pateikia „Žinių radijas“. 18 proc. respondentų manymu, tokios yra „LR1“, 9 proc. – „M-1“ žinios. Penktadalis (19 proc.) tyrime dalyvavusių didmiesčių įmonių vadovų operatyviausiomis vadina „Žinių radijo“ žinias. 13 proc. respondentų mano, kad ši savybė būdinga „LR1“, 12 proc. – „M-1“ žinioms. „Žinių radijo“ žinios objektyviausiomis, nešališkiausiomis, informatyviausiomis ir operatyviausiomis vadovų pavadintos spontaniškai, t. y. būtent tokį radijo stoties pavadinimą jie minėjo pirmiausia, kai jiems buvo pateikti klausimai, kurios radijo stoties žinioms jie priskirtų šias savybes. Iš apklausos taip pat paaiškėjo, kad „Žinių radijas“ tarp apklaustų vadovų vertinamas kaip radijo stotis, pateikianti daugiausia verslo, finansų ir ekonomikos naujienų (44 proc.), politinių ir socialinių naujienų (38 proc.). Be to, jai dažniau nei kitoms stotims priskiriamos informatyvios (38 proc.), vadovams ir verslui skirtos (42 proc.) radijo stoties savybės. /* (c)AdOcean 2003-2008, ADNET.LT.www.verslobanga.lt.350x350_VisaAplinka_PrieStraipsniu */ ado.placement({id: ‘EtCXPGd1NwgFjfu4yzPUl08b.mTZsDuB0yELFXOXd8..87’, server: ‘s2.ad.adocean.pl’ }); Jūsų komentaras: Vardas E-paštas Skaičiai, esantys paveiksliuke kairėje: Jūs neseniai lankėtės šiuose Verslo Bangos puslapiuose: Įmonių naujienos: VPK panaikino M. Galinio generalinę finansų maklerio licenciją Įmonių naujienos: Vaidiname teismą – kaupiame žinias ir įgūdžius Įmonių naujienos: Įteiktos Lietuvos interneto apdovanojimų statulėlės Įmonių naujienos: "Omnitel" išmaniųjų telefonų turėtojams siūlo nemokamą "ZEBRA belaidis" internetą su programėle "Omnitel ZEBRA WiFi" Įmonių naujienos: Verslo pasaulį moterys daro geresnį Įmonių naujienos: Skuboti reklamos draudimai neduos rezultatų  Paieška   RSS prenumerata

Rekomenduojame
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Parašykite komentarą