Nuo š. m. balandžio 28 d. AB banko SNORAS klientai finansinius reikalus galės tvarkyti aiškesnėje ir draugiškesnėje elektroninės bankininkystės sistemos „Bankas internetu +” aplinkoje. Bankas SNORAS šios paslaugos dizainą tobuliną atsižvelgdamas į spartų jos vartotojų augimą – per pastaruosius 12 mėnesių e. bankininkystės vartotojų skaičius išaugo daugiau nei trečdaliu (37 proc.). „Būdami elektroninės bankininkystės pradininkai Lietuvoje, siekiame banko SNORAS klientams suformuoti kuo patrauklesnę elektroninių paslaugų bazę, kuria naudodamiesi finansinius reikalus jie galės tvarkyti operatyviai ir be didelių pastangų. Nuolat augantis elektroninių banko paslaugų vartotojų skaičius patvirtina, jog mūsų sprendimai atitinka klientų lūkesčius”, – teigia AB banko SNORAS viceprezidentas, administracijos vadovo pavaduotojas informacinėms technologijoms Valdas Monkus. V. Monkaus teigimu, per pastaruosius dvylika mėnesių ypač sparčiai augo privačių banko SNORAS klientų, besinaudojančių paslauga „Bankas internetu +”, skaičius, kuris š. m. balandžio 1 d. buvo 35 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Įmonių, besinaudojančių banko SNORAS e. bankininkystės paslauga pokytis (16 proc.), atitinka banko verslo klientų skaičiaus augimą. Tuo tarpu per pirmąjį šių metų ketvirtį gyventojų, pradėjusių naudotis banko SNORAS e. bankininkystės sistema, skaičius augo 8 proc., o šią paslaugą įgijusių verslo klientų skaičius padidėjo 3 proc. Svarbiausi naujojo banko SNORAS elektroninės bankininkystės dizaino privalumai – patogumas ir draugiškesnė aplinka. Patogesnė puslapio navigacija padės klientui greičiau susiorientuoti, kadangi pagrindinis puslapio meniu nuo šiol yra išdėstytas horizontaliai, o antrinio meniu funkcijos yra išskleistos vertikaliai. Meniu punktų grupavimas pakeistas remiantis standartine paslaugų naudojimosi seka, dėl ko elektroninės bankininkystės sistemoje vartotojui nuo šiol bus daug paprasčiau rasti norimą paslaugą. Banko SNORAS „Bankas internetu+” sistema nuo šiol yra ir informatyvesnė – visa naujausia banko SNORAS klientams aktuali informacija yra pateikiama pagrindiniame elektroninės bankininkystės puslapyje. Sistemos informatyvumui įtakos turi ir gerokai dinamiškesnis bei spalvingesnis jos dizainas. Bankas SNORAS, 2000 m. pirmasis šalyje pradėjęs teikti elektroninės bankininkystės paslaugą, nuolat diegia naujausias banko klientų aptarnavimą palengvinančias technologijas. Šįmet per pirmąjį pusmetį į grynųjų pinigų išdavimo automatų tinklo modernizaciją bankas SNORAS investuos virš 7 mln. Lt. Šiuo metu bankas SNORAS taip pat diegia bankomatų veiklą optimizuojančią programą „ATMiQ”, padėsiančią efektyviai reguliuoti pinigų kiekius bankomatuose. Naujųjų technologijų dėka banko SNORAS klientai pinigų išgryninimo operacijas galės atlikti saugiau ir patogiau. Apie AB banką SNORAS AB bankas SNORAS, per šešiolika veiklos metų tapęs vienu didžiausių Lietuvos bankų, turi plačiausią teritorinį klientų aptarnavimo tinklą šalyje. Jį sudaro 252 padaliniai: 10 banko regioninių filialų, 12 filialų skyrių ir 231 taupomųjų skyrių. Bankas visoje šalyje turi 340 grynųjų pinigų išdavimo automatų. Šiuo metu banke dirba virš 1100 darbuotojų, iš kurių daugiau nei pusė – klientų aptarnavimo specialistai. Banko SNORAS klientų skaičius viršijo milijoną. AB bankas SNORAS valdo 76 proc. banko AB „Latvijas Krājbanka” kontrolinį akcijų paketą. AB „Latvijas Krājbanka” yra seniausias Latvijoje bankas, valdantis plačiausią klientų aptarnavimo tinklą: 117 filialų skyrių, 39 taupomuosius skyrius ir 187 bankomatus. Bankas turi beveik 300 tūkst. klientų. AB banko SNORAS grupė Lietuvoje tiesiogiai valdo šešias dukterines įmones, teikiančias lizingo, nekilnojamojo turto valdymo, piniginių lėšų, vertybinių popierių fondų valdymo paslaugas. Dar trylika dukterinių įmonių, teikiančių paslaugas Baltijos šalių ir Rusijos rinkos dalyviams, AB banko SNORAS grupė valdo netiesiogiai – per UAB „SNORO lizingas”, UAB „SNORO turto valdymas” ir „Latvijas Krajbanka”.