Verslas

Socialinė kampanija „Įgalink” kviečia Lietuvos darbuotojus kilniam tikslui

Socialinė iniciatyva VšĮ „Skirtingos Spalvos“ pristato į žmonių su negalia įdarbinimą orientuotą kampaniją „Įgalink“. Jos tikslas – padėti pasiruošti darbdaviams  įdarbinti negalią turintį žmogų. Pasak iniciatyvos įkūrėjo Daliaus Stankevičiaus, „Įgalink“ pamatu taps teorines ir praktines žinias apjungiantys skirtingų lektorių vedami mokymai įmonėms, padėsiantys nusikratyti ir nepagrįstų su negaliomis susijusių baimių bei stigmų.

Dažniausiai savo kampanijas orientuodami į diagnozę turinčius žmones, VšĮ „Skirtingų Spalvų“ komanda šį kartą kreipiasi į darbdavius. „Dalyvauti kampanijoje „Įgalink“ kviečiame visas Lietuvos įmones – nuo mažų šeimos verslų, iki stambių, daug darbuotojų darbinančių korporacijų. Išmokti nebijoti nei įdarbinimo proceso, nei paties darbo su įvairiomis negaliomis gyvenančiais žmonėmis turime kiekvienas. Tam jau atėjo laikas, kai darbo rinkoje turime per 100 tūkst. darbo neturinčių, bet gebančių dirbti žmonių su negalia.“, – sako iniciatyvos įkūrėjas D. Stankevičius.

„Įgalink” mokymuose dalyviai galės susipažinti su skirtingomis negalios rūšimis bei darbo specifika su žmogumi, turinčiu skirtingas negalias. Taip pat mokymuose bus kalbama apie valstybės teikiamą finansinę bei konsultacinę pagalbą, paaiškinami biurokratiniai žmogaus su negalia įdarbinimo procesai. Mokymų lektoriai taip pat kalbės apie baimės įtaką, pateiks socialaus verslo bei tikros lyderystės pavyzdžius, supažindins su kolektyvo moralės paieškos keliu bei kvies diskutuoti apie rūpimus klausimus. Visiems dalyvausiantiems mokymuose bus įteikiami „Įgalink“ kampanijos sertifikatai.

Informaciją apie kampaniją „Įgalink“, mokymų planą bei registraciją rasite www.skirtingosspalvos.lt/igalink. 

Anot D. Stankevičiaus, vizualiniu kampanijos simboliu tampanti PIENĖ atspindi vis dar visuomenėje gają stigmą, kurią turime keisti drauge: „Greičiausiai ne vieną kartą esame susidūrę su situacija, kuomet negalią turintis žmogus nėra integruotas į visuomenines veiklas. Dėl aplinkos neprieinamumo arba socialinės atskirties esančių problemų. Pienė, būdama piktžole, mūsų kampanijoje simbolizuoja visuomenėje esančias stigmas, kurias turime naikinti drauge. Norime, jog ryškų pokytį menanti pienė, taptų judėjimo, kuris pažymi kuo vienodesnes įsidarbinimo galimybes užtikrinančiu laisvės simboliu.“, – sako iniciatyvos įkūrėjas D. Stankevičius.

Į kampanijos „Įgalink“ mokymus dalyviai gali registruotis nuo rugsėjo 20 iki spalio 12 d. Dalyvavimas mokymuose – savanoriška auka. Kampanijos mokymai vyks keturis ketvirtadienius iš eilės, Vilniuje (Technopolis ir Business Garden konferencijų salėse): spalio 13, 20, 27 bei lapkričio 3 dienomis. Visą kampaniją „Įgalink” organizatoriai vainikuos uždaromuoju renginiu, kuris įvyks lapkričio 10 d., kuomet žmonės gyvenantys su negalia dalinsis savo sėkmės istorijomis ir dar kartą dalyvius įkvėps eiti #RyškausPokyčioLink. Esant dideliam dalyvių susidomėjimui, mokymai gali persikelti į nuotolinę mokymų platformą.  

Organizatoriai džiaugiasi, kad ši kampanija yra įgyvendinama drauge su „Socialinės apsaugos ir darbo ministerija”, „Užimtumo tarnyba” „Vytauto Didžiojo universitetas”, nevyriausybinėmis organizacijomis „Asmeninių asistentų asociacija”, „Unikalus gyvenimas” bei „Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga”. Finansine parama prie kampanijos įgyvendinimo prisideda AB „Linas Agro Group”.

Pranešimą paskelbė: Viltė Adomaitytė, Skirtingos Spalvos

carvertical VIN patikra

Parašykite komentarą