• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • » Paskelbti naujieną
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Prezidentas: ministras turi atsakyti į klausimus dėl švietimo sistemos efektyvumo
  • Kodėl iš Lietuvos miestelių herbų dingo žuvys?
  • Tyrimas atskleidė: lietuviai dėl savo sveikatos nerimauja vis rečiau, tačiau lėtinių ligų baimė išlieka stipri

RSS Būkime sveiki

  • Tyrimas atskleidė: lietuviai dėl savo sveikatos nerimauja vis rečiau, tačiau lėtinių ligų baimė išlieka stipri
  • Transplantacijos laukimas: kaip padėti artimiesiems?
  • Dar nevėlu skiepytis nuo gripo

RSS IT naujienos

  • Vaizdo kokybės gerinimas – penki asmenybių tipai ir jų pagrindiniai kriterijai, renkantis televizorių
  • 10 tinklalapio privalumų jūsų verslui
  • Ar žinote kiek asmeninių duomenų kaupia jūsų programėlės?

Slapto pirkėjo tyrimas atskleidė: klientus geriausiai aptarnauja Šiaulių bankas

Slapto pirkėjo tyrimas atskleidė: klientus geriausiai aptarnauja Šiaulių bankas

Kaip ir kasmet, metų pabaigoje slapti pirkėjai vertino Lietuvoje veikiančių bankų aptarnavimo kokybę. Bendras viso bankų sektoriaus aptarnavimo kokybės rodiklis pakilo 1,4 proc. ir pasiekė 89,1 proc. Lyderio poziciją užėmė ir geriausiai klientus aptarnaujančio banko vardą pelnė Šiaulių bankas – jo įvertinimas tarp bankų aukščiausias, t. y. 98,6 proc. 

Tyrimo metu slapti pirkėjai, užsukę į bankus, domėjosi, kaip tapti klientu, vertino bendravimą, poreikių išaiškinimą, pasiūlymo pateikimą, darbuotojų išvaizdą, kontakto pradžią ir pabaigą bei kitus klientams aktualius aptarnavimo kriterijus. Aukščiausius kokybės balus surinko Šiaulių bankas, pastaruosius penkerius metus sparčiai gerinęs klientų aptarnavimo kokybės rodiklius.

„Džiaugiamės tokiu įvertinimu ir Šiaulių banko darbuotojų profesionalumu. Labai stengiamės būti arčiau klientų: tiek padalinių tinklu, tiek bendravimu, tiek siūlomais sprendimais. Norime, kad Šiaulių banko klientai jaustųsi gerai, ir daug dėmesio skiriame aptarnaujančio personalo įgūdžių tobulinimui. Taip pat domimės, kaip keičiasi klientų poreikiai, todėl periodiškai atnaujiname aptarnavimo standartą, stengiamės įdiegti technologinius sprendimus ir žengti koja kojon su naujovėmis vardan aukščiausio klientų pasitenkinimo kokybe“, – sakė Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius. 

Vertinant tyrimo rezultatus, trys bankai (iš šešių vertintų) pasiekė aukščiausią kokybės aptarnavimo lygį ir viršijo 90 proc. Klientų aptarnavimo kokybė buvo vertinama „Citadele“ banke, „Swedbank“, SEB banke, Medicinos banke, „Luminor“ banke ir Šiaulių banke.

„Apžvelgiant viso sektoriaus situaciją, kaip ir pernai, silpniausiomis sritimis išliko kontakto pabaiga ir papildomas paslaugų pardavimas, o stipriausiomis – darbuotojo ir aplinkos įvaizdis. Didžiausias teigiamas pokytis jaučiamas, užmezgant kontaktą, bendraujant su klientais ir pateikiant jiems pasiūlymus. Šiek tiek ūgtelėjo poreikių išaiškinimo ir kontakto pabaigos rodikliai. Būtent tai lėmė, kad bendras aptarnavimo lygis pakilo 1,3 proc.“, – rezultatus komentavo tyrimą atlikusios bendrovės „Dive Lietuva“ atstovė Nora Zikaitė.

Slapto pirkėjo tyrimą 2018 m. lapkričio-gruodžio mėnesiais iniciavo ir atliko bendrovė „Dive Lietuva“. Klientų aptarnavimo kokybė buvo tiriama šešiuose Lietuvoje veikiančiuose bankuose. Tyrimo metu buvo lankomi Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Panevėžio ir Klaipėdos bankų klientų aptarnavimo padaliniai, iš viso patikrinta 60 padalinių, iš jų 10 padalinių Šiaulių banko.

Apie Šiaulių banką

1992 m. įsteigtas Šiaulių bankas – didžiausias lietuviško kapitalo bankas. Šiaulių bankas – stabiliai ir nuosekliai augantis finansinis partneris, ypatingą dėmesį skiriantis verslo finansavimo ir vartojimo finansavimo sprendimams. Šiaulių bankas klientus aptarnauja 63-iuose klientų aptarnavimo padaliniuose 38 Lietuvos miestuose. Banko akcijos įtrauktos į NASDAQ biržos Baltijos Oficialųjį prekybos sąrašą.

Pranešimą paskelbė: Mindaugas Biliauskas, UAB Headline agency

Rekomenduojame
 
REIMA Sydvest 521590 Navy 122
 
Crocs™ Classic Slipper Charcoal/Charcoal 42,5
 
FILA Vault CMR Jogger CB Low 1010802 Purple/Black 41
 
Crocs™ Reviva Mesh Slip-On Women's Navy/White 36,5
 
Moisture Recovery Treatment Balm Kaukė sausiems plaukams, 250ml
 
Crocs™ Monterey Wedge Womens Blossom 36,5
2019 02 01   BNS Spaudos centras
  Verslas
  • Tyrimas: technologijų amžiuje būtina galvoti apie moksleivių emocinę gerovę

  • Pirmajam „Hilton Garden Inn“ viešbučiui Lietuvoje vadovaus Tadas Evaltas

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt
Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Draugai

Fontanai – namų aplinkos puošimui

Gelbėkit vaikus
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Rekomenduojame

  • TeisesBiuras.lt
  • sokiai kaune
  • Dideli meskinai
  • audio igarsinimo paslaugos
  • fs19 mods
  • Avalynė
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2018Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Necessary Always Enabled