Verslas

„Senukų” lojalumo programoje laimėta prizų beveik už 100 tūkst. litų

Didžiausias statybos, remonto ir buities prekių tinklas Baltijos šalyse „Senukai” apdovanojo savo lojalius klientus. Sausio 19 d. burtų keliu beveik 100 000 litų vertės kalėdinės akcijos prizinį fondą pasidalino 92 laimėtojai, lapkričio 5 d. – sausio 3 d. apsipirkę viename iš „Senukų” prekybos centrų 39-iuose Lietuvos miestuose, ir pasinaudoję lojalumo programos „Verta rinktis” kortele. Akcijos laikotarpiu lojalumo programoje dalyvavo daugiau kaip 500 tūkst. pirkėjų iš visos Lietuvos. Pagrindiniai akcijos prizai – 5000 litų vertės buities technikos rinkiniai „Electrolux”, kuriuos sudarė šaldytuvas, skalbyklė, elektrinė viryklė ir dulkių siurblys – atiteko kauniečiams Mantui Kairiui ir Robertai Kandrotienei bei Kęstučiui Leončikui iš Kauno rajono. 50 mobiliųjų telefonų „Samsung”, 20 televizorių „Philips” ir 20 nešiojamų kompiuterių „Samsung” iškeliaus ne tik į didmiesčius – Vilnių, Kauną, Panevėžį, bet ir į tolimiausius Lietuvos kampelius – Telšius, Plungę, Molėtus, Varnius, Prienus, Elektrėnus, Alytų, Šakius, Vilkaviškį, Varėną, Kaišiadoris, Mažeikius, Pasvalį, Kėdainius, Uteną, Žiežmarius, Trakus, Vievį, Radviliškį. Laimingų žaidimo kuponų traukimą stebėjo audito bendrovė „Deloitte Lietuva”. Laimėtojų sąrašas skelbiamas „Senukų” interneto svetainėje www.senukai.lt, visi jie taip pat bus informuoti asmeniškai. „Lojalumo programos „Verta rinktis” tikslas – sudaryti klientams kuo geresnes sąlygas pirkti „Senukų” tinklui priklausančiose parduotuvėse, o tokių akcijų kaip ši tikslas – padėkoti lojaliausiems pirkėjams”, – sako UAB „Senukų prekybos centras” lojalumo projektų vadovė Inga Mačionytė. I. Mačionytė pabrėžia apčiuopiamą „Senukų” lojalumo programos naudą klientams: „Nuolatos teikiame vertę didinančius pasiūlymus, o lojalumo kortelės naudotojai gali sutaupyti perkant tas prekes, kurių jiems iš tiesų reikia. Be kiekvieną mėnesį siūlomų išskirtinių nuolaidų, lojaliems klientams taikomos ir papildomos nuolaidos toms prekėms, kurioms jau yra taikomos mažesnės kainos. Be to, „Verta rinktis” kortelių turėtojai kiekvieną kartą pirkdami kaupia lojalumo taškus, kuriais gali atsiskaityti už prekes ir jais apmokėti nuo 3 iki 75 proc. pirkinio vertės”. „Senukų” „Verta rinktis” lojalumo programos bendruomenė pradėta kurti 2007 m. I. Mačionytės teigimu, lojalių klientų skaičius nuolat didėja: „Šiuo metu dauguma „Senukų” pirkėjų turi ir naudojasi „Verta rinktis” kortelėmis. Nuo 2010 m. pradžios lojalių klientų skaičius išaugo net 37 proc. – tai rodo, kad klientai jau spėjo įvertinti lojalumo programos teikiamą naudą”. UAB „Senukų prekybos centras” – didžiausias statybos, remonto ir buities prekių tinklas Baltijos šalyse, valdantis 66 mažmeninės prekybos parduotuves ir elektroninę parduotuvę E-senukai.lt.

Parašykite komentarą