Laisvalaikis

„Sel“ dainose skamba „Coca-Cola“ gerbėjų sukurti tekstai

Šią vasarą kiekvienas muzikos mylėtojas turi galimybę tapti dainų kūrėju – prasidėjo naujas „Coca-Cola“ kampanijos „Pasakyk tai su daina“ projektas „Tapk dainos kūrėju“. Šią savaitę pasirodė pirmoji „Sel“ lyderio Egidijaus Dragūno sukurta trumpa daina, kurios tekstą pasiūlė „Coca-Cola“ gerbėjas. Projekto metu dalyvių pasiūlytus ir konkurse atrinktus tekstus E. Dragūnas pavers 4 trumpomis dainomis.
„Muzika yra galingas bendravimo būdas, joje užkoduotas emocijas supranta ir jaučia visi, nepaisant to, kokia kalba jie kalba ar kurioje pasaulio dalyje gyvena. „Pasakyk tai su daina“ kampanija „Coca-Cola“ skatina bendrauti tarpusavyje dainų žodžiais ir suteikti bendravimui didesnį emocinį užtaisą. Nuskaičius produktų etiketėse esančius QR kodus galima pasirinkti jausmus atitinkantį trumpą muzikinį kūrinį ir pasidalinti juo su kitais. O tie, kurių emocijoms išreikšti neužteks jau sukurtų muzikinių žinučių, gali siūlyti savo tekstus. Juos trumpomis dainomis pavers „Sel“,” – pasakoja „Coca-Cola“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė.

Projektas „Tapk dainos kūrėju“ truks iki rugpjūčio 17 d. ir vyks kampanijos internetinėje svetainėje bei socialiniame tinkle „Facebook“. Dalyvauti gali visi norintys ir turintys ką pasakyti muzikos mylėtojai: sugalvotą tekstą užtenka pasiūlyti svetainėje pasakyktaisudaina.lt ir kiekvieną savaitę 5 atrinktos geriausios žinutės skelbiamos „Coca-Cola“ „Facebook“ paskyroje. Čia daugiausiai populiarumo susilaukęs tekstas pripažįstamas savaitės nugalėtoju ir būtent šią žinutę Egidijus Dragūnas įrašų studijoje paverčia trumpu muzikos kūriniu.

„Pasakyk tai su daina“ kampanija tuo pačiu metu vyksta Baltijos šalyse bei centrinėje ir Pietų Europoje. Jos metu buteliukų ir skardinių etiketėse „Coca-Cola“ logotipas pakeičiamas populiarių dainų tekstų ištraukomis. Ši kampanija tęsia sėkmingą praėjusios vasaros „Dalinkis Coca-Cola“ kampaniją, kai pakuočių etiketėse vietoje logotipo atsirado populiariausi lietuviški vardai.

Rinkdama dainas etiketėms, „Coca-Cola“ suskirstė jas į tokias temas: meilė, draugai, šventė, vakarėlis, mokykla, vasara, džiaugsmas, judėjimas. Dainos šiose kategorijose varijuoja nuo klasika tapusių The Black Eyed Peas „I gotta feeling“ ar Gloria Gaynor „I will survive“ iki šiuo metu populiarių dainų, tokių kaip Avicii „Hey Brother“ ar Taylor Swift „I knew you were trouble“.

Šios kampanijos metu vartotojai taip pat turės galimybę susikurti asmenines „Coca-Cola“ skardines su jiems patinkančių dainų ištraukomis.

„Sel“ sukurta daina: https://www.pasakyktaisudaina.lt/song/niekada-negalvok/?lang=lt_LT
Kampanijos svetainė: www.pasakyktaisudaina.lt

Šalių, dalyvaujančių „Pasakyk tai daina“ kampanijoje, sąrašas:

Centrinėje ir Pietų Europoje
24 šalys centrinėje ir Pietų Europoje yra atsakingos už 35 proc. bendrų Europos pardavimų: Graikija, Austrija, Italija, Lenkija, Čekija, Estija, Latvija, Lietuva, Slovakija, Kipras, Malta, Albanija, Bulgarija, Moldova, Rumunija, Vengrija, Slovėnija, Šveicarija, Bosnija ir Hercogovina, Kroatija, Makedonija, Kosovas, Juodkalnija ir Serbija.

Apie „The Coca-Cola Company“

„The Coca-Cola Company“ yra didžiausia pasaulyje gėrimų kompanija, siūlanti vartotojams daugiau nei 500 gazuotų ir negazuotų gėrimų rūšių. Vedinas brangiausio pasaulyje prekės ženklo „Coca-Cola“, kompanijos asortimentas susideda iš 15 milijardų dolerių vertės prekės ženklų, tarp kurių: „Coca-Cola Light“, „Fanta“, „Sprite“, „Coca-Cola Zero“, „GLACEAU VITAMINWATER“, „Powerade“, „Minute Maid“, „Simply“, „Georgia“ ir „Del Valle“. „The Coca-Cola Company“ yra pasaulyje pirmaujantis gazuotų gėrimų, paruoštos gerti kavos, sulčių ir sulčių gėrimų tiekėjas. Didžiausios pasaulyje gėrimų platinimo sistema leidžia daugiau nei 200 šalių vartotojams mėgautis kompanijos gėrimais – kasdien parduodama 1,9 milijardų porcijų.

Apie „Universal Music Group“

„Universal Music Group“ yra pasaulinė muzikos lyderė veikianti net 60-yje valstybių. Šiai įmonei taip pat priklauso ir „Universal Music Publishing Group“ – viena iš pirmaujančių muzikos leidybos kompanijų pasaulyje.

„Universal Music Group“ įmonei priklauso: A&M Records, Angel, Astralwerks, Blue Note Records, Capitol Christian Music Group, Capitol Records, Capitol Records Nashville, Caroline, Decca, Def Jam Recordings, Deutsche Grammophon, Disa, Emarcy, EMI Records Nashville, Fonovisa, Geffen Records, Harvest, Interscope Records, Island Records, Machete Music, Manhattan, MCA Nashville, Mercury Nashville, Mercury Records, Motown Records, Polydor Records, Republic Records, Universal Music Latino, Verve Music Group, Virgin Records, Virgin EMI Records, bei jų padaliniai visame pasaulyje. „Universal Music Group“ kompanijai priklauso plačiausias muzikos katalogas visoje industrijoje – jame pastarųjų 100 metų populiariausi atlikėjai ir jų įrašai.
„Universal Music Group“ yra dukterinė „Vivendi“ įmonė.

Parašykite komentarą