• Pardavimai išaugo 7,8 proc. ir siekė 3,512 mln. eurų • Pakoreguotas veiklos pelnas didėjo 7,9 proc. ir sudarė 421 mln. eurų. • Pakoreguota EBITDA marža didėjo 4,8 procentiniais punktais ir sudarė 12,0 proc. • Privilegijuotų akcijų pelnas didėjo: + 93,5 proc. „Henkel” 2010 metų veiklos pradžia gana sėkminga,” – sako Kasper Rorsted, „Henkel” generalinis direktorius. – „Nepaisant nuolatinių iššūkių verslo aplinkoje, tiek skalbimo/ buitinės chemijos bei kosmetikos/higienos reikmenų sektorių veikla buvo pelninga, o lipnių technologijų sektoriaus veikla pagaliau parodė teigiamus rezultatus. Stiprūs prekės ženklai, kompanijos pastangos derinant veiklos struktūras mažinant išlaidas, strateginių prioritetų įgyvendinimas leido pasiekti finansinę pažangą. Jau dabar galime manyti, kad veiklos rezultatai 2010 metais bus geresni nei praėjusiais.” Pirmojo 2010 metų ketvirčio „Henkel” pardavimai siekė 3,512 mln. eurų, tai 7,8 proc. daugiau lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Pakoregavus pagal valiutos pirkimus/pardavimus, pardavimai buvo 7,5 proc. didesni, lyginant su praėjusiu laikotarpiu. Lipnių technologijų sektoriaus pardavimai augo dvigubai (14,5 proc.), lyginant su praėjusiu kriziniu laikotarpiu. Šio sektoriaus veiklos pelnas (EBIT) didėjo 93,3 proc., nuo 218 mln. eurų iki 442 mln. eurų. Pardavimų grąža (EBIT marža) padidėjo nuo 6,7 iki 12,0 proc. Finansiniai rezultatai nuo -52 mln. eurų sumažėjo iki -54 mln. eurų su teigiamu grynosios skolos sumažėjimo poveikiu. Dėl padidėjusio EBIT, grynosios ketvirčio pajamos išaugo 119,8 proc. nuo 121 mln. iki 266 mln. eurų. Išskaičiavus nekontrolinį akcijų paketą (7 mln. eurų), pajamos sudarė 259 mln. eurų. Pelnas, tenkantis vienais privilegijuotai akcijai nuo 0,28 eurų padidėjo iki 0,60 eurų. Palyginus, su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu grynojo apyvartinio kapitalo santykį su pardavimais, šis pagerėjo 4,7 procentiniais punktais iki 8,5 proc. Grynoji skola sumažėjo iki 2,7 mln. eurų, tai 1,4 mln. mažiau nei praėjusį finansinį to pačio ketvirčio laikotarpį. Verslo sektorių apžvalga Per pirmąjį 2010 m. ketvirtį skalbimo ir buitinės chemijos priemonių verslo sektoriaus pajamos didėjo 3,5 proc. ir sudarė 1,049 mln. eurų. Pardavimai didėjo ne tik dėl atsigaunančios ekonomikos, bet ir dėl gana gerų rezultatų brandžiose Vakarų Europos ir Šiaurės Amerikos rinkose. Sektoriaus veiklos pelnas didėjo 41,2 proc. ir sudarė 151 mln. eurų. Skalbimo priemonių pardavimai sėkmingai didėjo augančiuose – Afrikos/Vidurio Rytų, Lotynų Amerikos, Vakarų Europos regionuose. Pirmąjį 2010 metų ketvirtį kosmetikos ir higienos reikmenų sektorius tęsė sėkmingą augimo kreivę. Konkurencingoje rinkoje šis sektorius parodė stiprų 5.5 proc. augimą ūkinėje veikloje lyginant su aukštu praeitų metų lygiu. Azijos, Afrikos bei Vidurio Rytų, Lotynų Amerikos ir Rytų Europos regionai rodė puikius rezultatus. Taip pat svarbus ramstis prisidėjęs prie augimo atėjo iš brandžių Vakarų Europos rinkų. Stiprus 10.1 proc. apyvartos padidėjimas nustelbė pardavimų augimą: 100 mln. eurų riba pirmajame ketvirtyje buvo pasiekta primą kartą. Plaukų priežiūros sektorius užfiksavo teigiamus duomenis, rinkos dalies praplėtimą bei rekordinius rezultatus visuose trijuose šio sektoriaus segmentuose. Šio sektoriaus vienu iš variklių tapo „Schauma Volume” produkto sugrąžinimas į rinką. Kūno priežiūros sektoriuje buvo susitelkta ties inovacijomis, kurios buvo diegiamos visame pasaulyje. Europoje buvo pristatyta nauja „Fa” dezodorantų linija „Active Pearls” ir kūno prausiklis „Fa Yougurt Smoothies”. „NutriSkin” pristatymas Jungtinėse Amerikos Valstijose taip pat padėjo generuoti augimą. Odos priežiūros segmentas koncentravosi ties kremo nuo senėjimo „Diadermine Lift+” linijos plėtra. Burnos higienos segmentas sėkmingai sustiprino „Theramed 2in1” liniją, pristatydamas naują gaivumo produktą „16h Xtra Fresh”. Plaukų priežiūros salonų sektoriuje „Schwarzkopf Professional” grįžo į teigiamą pirmojo ketvirčio augimo tempą praplėsdama rinkos dalį.