Siekdamas didinti veiklos efektyvumą ir užtikrinti klientams dar didesnę teikiamų paslaugų kokybę didžiausias Lietuvoje komercinis SEB bankas pertvarkė klientų aptarnavimo padalinių struktūrą ir pakeitė padalinių pavadinimus – nuo šiol bankas turės 3 filialus, 13 finansinių paslaugų centrų (FPC) ir 64 finansinių paslaugų centrų skyrius. Bendras klientus aptarnaujančių padalinių skaičius – šiuo metu bankas jų turi 77 – ir juose dirbančių darbuotojų skaičius nepakito. Naują padalinių veiklos modelį nuo praėjusių metų pradžios SEB bankas kūrė ir įgyvendino konsultuodamasis su tarptautine konsultacijų bendrove „McKinsey”. Keičiant padalinių struktūrą siekiama klientams užtikrinti dar didesnę banko teikiamų paslaugų kokybę. „Atėjęs į banką klientas pirmiausiai tikisi individualaus požiūrio. Todėl pertvarkydami savo klientų aptarnavimo padalinių veiklos modelį, siekėme, kad banko specialistai galėtų kuo daugiau laiko skirti klientų poreikių analizei, atsižvelgti ne tik į tai, kokios paslaugos norėtų klientas, bet ir į tai, ar ši paslauga jam tinka labiausiai ir tuomet pasiūlyti geriausią sprendimą”, – sakė SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vytautas Sinius. Pasak V. Siniaus, banko padalinių struktūra patobulinta taip, kad padidėtų jų veiklos valdymo efektyvumas suvienodintos padalinių veiklos apimtys. „Įvykdžius organizacinės struktūros pokyčius nuo šiol galėsime tiksliau palyginti padalinių veiklos rezultatus, nustatyti konkrečių pareigybių atsakomybės lygius”, – sakė V. Sinius. Dėl to keičiasi ir kai kurių darbuotojų pareigybės bei atsakomybės sritys – plečiama specialistų kompetencija ir funkcijos. „Lietuvos bankininkystės rinkai tampant brandesnei, specialistų, anksčiau konsultavusių klientus vienos konkrečios paslaugos klausimais, poreikis mažėja, todėl mūsų darbuotojai taps universalesni ir nuo šiol teiks informaciją įvairiais finansų klausimais”, – sakė V. Sinius. Dėl to banke atsirado naujos klientus aptarnaujančių specialistų pareigybės: asmeninis vadybininkas, asmeninis finansų patarėjas. Įdiegus naująją organizacinę padalinių struktūrą, filialai (Rytų regiono, Vidurio regiono ir Vakarų regiono) tapo atsakingi už visų jiems priklausančių banko padalinių (Finansinių paslaugų centrų FPC ir skyrių) veiklos koordinavimą. Dabartiniai banko filialai vadinami finansinių paslaugų centrais (FPC), kurių skaičius nuo 17 sumažėjo iki 13, šie padaliniai perėmė šiuo metu filialų vykdomas funkcijas. Klientų aptarnavimo skyriai (KAS) vadinami finansinių paslaugų centrų skyriais (FPC skyriais) ir toliau vykdys dabartinių KAS funkcijas. SEB bankas, priklausantis Šiaurės Europos finansų įmonių grupei SEB, yra didžiausias bankas Lietuvoje, teikiantis visas bankininkystės paslaugas privatiems ir verslo klientams bei finansų įstaigoms. SEB bankas pirmauja svarbiausiose šalies bankų paslaugų rinkose ir aptarnauja 1 mln. 127 tūkst. klientų visoje Lietuvoje. SEB banko grupę Lietuvoje sudaro SEB bankas, šalyje turintis 77 klientų aptarnavimo padalinius, ir šešios bendrovės: UAB „SEB Enskilda”, UAB „SEB gyvybės draudimas”, UAB „SEB investicijų valdymas”, UAB „SEB lizingas”, UAB „SEB Venture Capital”, UAB „Litectus”. SEB yra Šiaurės Europos finansų įmonių grupė, teikianti bankininkystės paslaugas beveik 400 tūkst. įmonių ir institucijų bei 5 milijonams privačių klientų. SEB veikia vietinėse Šiaurės Europos ir Baltijos šalių, Vokietijos, Ukrainos, Rusijos rinkose ir per savo tarptautinį tinklą yra atstovaujama dar 10-yje pasaulio šalių. SEB grupėje dirba apie 22 tūkstančius darbuotojų. Daugiau apie SEB skaitykite www.sebgroup.com. Daugiau informacijos: Arvydas Žilinskas, SEB banko ryšių su žiniasklaida vadovas Tel. (8 5) 268 2423, 8 685 60424; e. paštas arvydas.zilinskas@seb.lt