„Saxo Bank“ grupė paskelbė 2016 m. finansinius rezultatus. 2016-aisiais grupės veiklos pajamos pakilo iki 2,9 mlrd. Danijos kronų (DKK), o 2015-aisiais siekė 2,1 mlrd. DKK. Klientų užtikrinimo priemonių indėliai išaugo iki naujų istorinių aukštumų – 15 mlrd. Danijos kronų, 2016 m. pabaigoje pasiekdami 92,3 mlrd. Danijos kronų. Tai liudija klientų pasitikėjimą banku. 2016-ųjų grynasis pelnas buvo 302 mln. Danijos kronų, o 2015-aisiais patirtas 645 mln. Danijos kronų grynasis nuostolis. [2015-ųjų sausio 15 d. įvykis Šveicarijoje neigiamai paveikė 2015 m. rezultatus.]
„Saxo Bank“ palaikė tvirtą kapitalo poziciją: bendrojo 1 lygio nuosavo kapitalo santykis yra 14,9 proc., 1 lygio kapitalo santykis – 17,1 proc., o viso kapitalo santykis – 19,5 proc. Bendrojo 1 lygio nuosavo kapitalo rezervas sudarė 1,0 mlrd. Danijos kronų. Tai atitinka 6,4 proc. rizikos pozicijos sumos.
„Saxo Bank“ grupė nežino jokio kredito įvykio, kuris galėtų paveikti 2017 m. rezultatus.
Žvilgsnis į svarbiausius 2016-ųjų skaičius (2015)
• Veiklos pajamos: 2,9 mlrd. DKK (2,1 mlrd. DKK)
• EBITDA: (pelnas) 845 mln. DKK (109,4 mln. DKK (nuostolis))
• Pakoreguota EBITDA: 954,5 mln. DKK (864,7 mln. DKK)
• Grynasis pelnas: 302,4 mln. DKK (645 mln. DKK (nuostolis))
• Klientų užtikrinimo priemonių indėliai: 92,3 mlrd. DKK (77,6 mlrd. DKK)
• Bendras nuosavas kapitalas: 4,2 mlrd. DKK (3,9 mlrd. DKK)
2016-aisiais laikytasi strategijos skatinti pelningą augimą ir didinti „Saxo Bank“ klientų bazę. Toliau investuota ir kurta skirtingo turto produktų pasiūla.
2016-ieji išgarsėjo politiniais įvykiais, tokiais kaip kad Jungtinės Karalystės referendumas dėl narystės Europos Sąjungoje, vykęs 2016 m. birželio 23 d., ir rinkimai JAV, surengti 2016 m. lapkričio 8 d. „Saxo Bank“ pasiekė naują sandorių aktyvumo rekordą – 2016 m. lapkričio 9 d., kitą dieną po rinkimų JAV, buvo sudaryta iš viso 490 tūkst. sandorių su klientais.
2016 m. pagrindinis dėmesys buvo skiriamas išlaidoms, todėl jas pavyko sumažinti, bet daugiau lėšų investuota į veiksmingumo plėtrą ir klientų aptarnavimo kokybę. Personalo bei administracinės sąnaudos sudarė 2,1 mlrd. Danijos kronų – 9 proc. mažiau nei 2015-aisias. Taip nutiko daugiausia dėl to, kad sumažintos rinkodaros, rėmimo ir teisinių paslaugų išlaidos.
„Mes esame patenkinti 2016-ųjų rezultatais. Jie atspindi mūsų įsipareigojimą demokratizuoti prekybą ir investavimą, siekiant, kad mūsų klientai galėtų dalyvauti pasaulinėse kapitalo rinkose. Tikimės 2017-aisiais toliau plėsti savo verslą. Mūsų 2016-aisiais atliktos investicijos į technologijas ir produktus išplečia jau sukurtą stiprią pasiūlą. Tai įgalina patenkinti naujus klientų segmentus, pavyzdžiui, klientams, norintiems savo nuožiūra dalyvauti pasaulinėse finansų rinkose, buvo pristatytas pirmasis visiškai skaitmeninis obligacijų prekybos sprendimas ir SaxoSelect – mūsų skaitmeninė, automatizuota investavimo paslauga.
Įvairūs reguliuotojai jau pateikė pasiūlymų, kaip būtų galima geriau padėti orientuotis ir apsaugoti klientus, įsitraukiančius į prekybą su svertu. Daugeliu atžvilgių mes jau esame keliais žingsniais aplenkę šį reguliavimo aspektą, tad priėmėme aiškų strateginį sprendimą nekonkuruoti, esant dideliam svertui. Tikėtina, kad kai kurie pasiūlyti pokyčiai įgalins sukurti lygesnes galimybes, daugiau dėmesio skiriant paslaugoms, platformai, nuodugniau analizuojant klientams aktualių produktų pasiūlos spektrą. Mes priimame šiuos pasiūlymus, tikėdamiesi, kad jie teigiamai paveiks klientus ir „Saxo Bank“, – teigia Kimas Fournaisas „Saxo Bank“ direktorius ir vienas iš steigėjų.
Visą ataskaitą galima rasti čia: https://www.home.saxo/about-us/investor-relations