Sveikata

Revoliucija klausos aparatų rinkoje: išmanusis klausos aparatas paruoš kavą, įjungs šviesą ar net signalizaciją

Pasauliui tampant vis triukšmingesniam, kas šeštas žmogus susiduria su klausos sutrikimų problema. Deja, ne visi šią problemą ima spręsti. Dažnas prastai girdintis žmogus gėdijasi ar nenori naudotis klausos aparatu dėl jo nestilingos išvaizdos. Tačiau lyderiaujančios klausos aparatų gamintojos, danų kompanijos „Oticon“ atstovai Lietuvoje rudens pradžioje pristatė klausos aparatą, kuris pasak jų, taps tikra revoliucija medicinos srityje.
Neseniai į Lietuvą atkeliavęs naujasis „Oticon OPN“ klausos aparatas yra pirmasis pasaulyje, kuris tiesiogiai jungiasi prie mobiliojo telefono, turi Wi-Fi jungti bei gali jungtis prie visu prietaisų, kuriuose veikia bevielio ryšio technologija. Išmanieji klausos aparatai, anot jį gaminančios įmonės, visiškai pakeis klausos sutrikimų turinčiųjų gyvenimą.
Šių klausos aparatų atstovai Lietuvoje pripažįsta, kad šiais laikais pažangiomis technologijomis ir išmaniosiomis gudrybėmis sunku nustebinti, tačiau naujojo aparato kūrėjai, neabejotinai, tai daro. „Audiomedika“ direktorius Mindaugas Jonaitis tikina, kad kartu su šio klausos aparato programėle ir vienu mobilaus telefono mygtuko paspaudimu kiekvienas jo turėtojas gali paruošti kavos puodelį, namuose automatiškai įjungti šviesą, signalizaciją, reguliuoti kambario temperatūrą ar net išgirsti durų skambutį.
Kaip tai padaryti? „Su „Oticon OPN“ klausos aparatais galite prisijungti prie IFTTT (If This Than That) serverio, kuris žmogui atveria plačias galimybes belaidžiu būdu jungtis prie viso pasaulio prietaisų. Šio serverio ir klausos aparato programėlės pagalba žmogus savo mobiliuoju telefonu gali valdyti kitus, interneto ryšį turinčius, prietaisus“, – pasakojo išmaniuosius klausos aparatus Lietuvoje pristačiusios įmonės vadovas.
Pasak M. Jonaičio, išmanusis klausos aparatas yra sukurtas šiuolaikiniam žmogui, kuris naudojasi naujausiomis technologijomis. O pačiam aparatui nuo šiol nebereikia jokių papildomų priedų, jog jį naudotumėte kaip ausines bendraudami telefonu ar klausydamiesi muzikos.
„Jo švarus, natūraliai švelnus garsas pokalbio metu yra wow! Nešiodamas klausos aparatą nė vieno karto nepagalvojau apie jo patildymą, nė karto pašnekovo neprašiau pakartoti. Būnant gamtoje ar namuose „Live listen“ funkcija yra nepamainomas dalykas atliekantis elektroninės auklės vaidmenį, kai vaikas miega nereikia jo nuolat tikrinti ar nepabudo“,- klausos aparato galimybėmis žavėjosi jį vienas pirmųjų Lietuvoje įšbandęs architektas Egidijus.
Egidijui pritaria ir klausos aparatą daugiau nei dešimt metų naudojanti Jurgita. „Tai daugiau nei tiesiog geras garsas, tai kažkas tobulo. Aš pamirštu, kad esu su klausos aparatu, atrodo, kad kiekvienas garsas, kuris ankščiau būdavo triukšmas, dabar turi savo garso takelį. Vairuodama aiškiai suprantu navigacijos nurodymus, nes juos girdžiu savo klausos aparate“, – tikina trijų vaikų mama.
Išmaniųjų klausos aparatų Lietuvoje atstovės „Audiomedika“ direktorius M. Jonaitis kaip dar vieną aparato pliusą įvardijo ir itin šiuolaikišką dizainą. Jie yra mažesni, o vingiuotos formos prisitaiko prie ausies formų, tad kiekvienas jį nešiojanti jausis stilingas bei šiuolaikiškas.

Parašykite komentarą