Verslas

Rekordiniai metai Kauno „Akropoliui“: 2023-iaisiais augo tiek lankytojų srautai, tiek apyvarta

2023 m. Kauno „Akropoliui“ buvo rekordiniai tiek nuomininkų apyvarta, tiek lankytojų srautais, tiek apsipirkimų skaičiumi. Pernai prekybos centro nuomininkų apyvarta didėjo 7 proc., lankytojų srautas augo 7 proc., lyginant su 2022 m., o apsipirkimų skaičius augo 5 proc.

„Kauno „Akropolio“ rezultatai praėjusiais metais ne tik pasiekė priešpandeminį lygį, tačiau ir pagerino ankstesnius rekordus. Gerėjančias vartotojų nuotaikas fiksavo ir augęs vartotojų pasitikėjimo rodiklis, ir atitinkami prekybos centro rezultatai. Taigi, išlaikėme ir padidinome savo aktualumą, pasiekėme proveržį – pasiūlėme platų naujų ir atsinaujinusių prekių ženklų asortimentą, kuris pateisino pirkėjų lūkesčius ir atitiko verslo partnerių interesus“, – sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.

Lankytojų dėmesys – mados ir grožio segmentui

Populiariausios tarp Kauno „Akropolio“ lankytojų pernai buvo mados ir grožio prekių parduotuvės, sugeneravusios net 40 proc. visos metinės apyvartos. Pasak B. Kuodytės, tai atitinka prekės ženklo pozicionavimo strategiją ir prekybos centro prioritetus – pernai Kauno „Akropolyje“ duris atvėrė keliolika naujų ar atsinaujinusių mados ir grožio parduotuvių.

„Prekybos centre ne tik atsidarė išskirtinės naujos parduotuvės, bet ir esami ilgamečiai nuomininkai parduotuves atnaujino pagal savo naujausias koncepcijas, plėtėsi, stiprino pozicijas. Siūlome vieną didžiausių mados ir grožio prekių ženklų asortimentą Kaune – rezultatai rodo, jog būtent to klientai iš mūsų ir tikisi: net ir sudarydamas didžiausią apyvartos dalį, mados ir grožio parduotuvių segmentas pernai sėkmingai augo“, – sako B. Kuodytė.

Nuo birželio Kauno „Akropolyje“ pradėjo veikti pirmoji Kaune fizinė bei pirmoji Baltijos šalyse naujausio koncepto „Swarovski“ parduotuvė. Spalį atsidarė pirmoji Kaune itališkų rankinių parduotuvė „Coccinelle“, o jau pamėgta drabužių bei aksesuarų parduotuvė „Marella“ pasitiko lankytojus erdvesnėse, pagal naujausią prekės ženklo koncepciją įrengtose patalpose, siūlydama gausesnį prekių pasirinkimą. Pernai reikšmingai atsinaujino ir išsiplėtė prekių ženklo „Sportland“ parduotuvė, pradėtas įgyvendinti aukštosios parfumerijos „Crème de la crème“ parduotuvės atnaujinimas ir plėtra.

Tendencijos Kauno „Akropolyje“ išsilaiko ir 2024-aisiais. Prekybos centras šiemet toliau plės mados ir grožio asortimentą: naujose didesnėse patalpose atsidarys vienintelė Lietuvoje „Replay“ parduotuvė, tapsianti viena didžiausių Europoje, į didesnes patalpas kelsis „Audimas“, naujoje vietoje įsikurs „Wawa“. Planuojama atidaryti ir pirmąją Kaune „Calvin Klein“ mados namų parduotuvę.

Sparčiausias augimas – kosmetikos ir parfumerijos segmente

Kauno „Akropolyje“ pernai ženkliausiai apyvarta augo kosmetikos ir parfumerijos segmente – 18 proc. Juvelyrikos ir dovanų srityse fiksuotas 15 proc. apyvartų augimas, restoranų ir kavinių – 14 proc., knygų ir kanceliarinių reikmenų – 13 procentų. Augimas fiksuotas ir vaikų prekių, drabužių, apatinio trikotažo, sporto ir laisvalaikio, avalynės, technikos bei kitose srityse.

„Pastaraisiais metais aplink Kauno „Akropolį“ esanti centrinė miesto dalis sparčiai vystėsi, čia kūrėsi nauji traukos objektai, biurų kompleksai, plėtėsi gyvenamojo būsto sektorius. Į šiuos pokyčius reagavo ir prekybos centre įsikūrę verslai, vykdę plėtrą, ir, atitinkamai, mes, sudarę jiems galimybę plėstis ir atsinaujinti, kad atlieptų augančių lankytojų srautų poreikius. Džiaugiamės, kad galėjome prisidėti prie savo verslo partnerių sėkmės“, – sako B. Kuodytė.

Pasak B. Kuodytės, keitėsi ir lankytojų vartojimo įpročiai – atvykę į prekybos centrą klientai jame praleidžia daugiau laiko, vieno apsilankymo metu atlieka daugiau apsipirkimų. Konversijos rodiklis viršija 100 proc. – tai net 20 proc. daugiau nei prieš pandemiją. 2023 m. kone visuose segmentuose taip pat augo prekių krepšelis (vieno pirkimo metu išleidžiama vidutinė suma), o apsipirkimų skaičius Kauno „Akropolyje“ didėjo 5 proc., lyginant su ankstesniais metais.

Augimo tendencijas prekybos centrui pavyko išlaikyti ir gruodį, kuris prekyboje kasmet būna pats intensyviausias. Juvelyrikos ir dovanų segmente šį mėnesį fiksuotas net 25 proc. apyvartos augimas, beveik penktadaliu (19 proc.) augo technikos ir elektronikos parduotuvių apyvarta, po keliolika procentų išaugo kosmetikos ir parfumerijos (17 proc.), restoranų ir kavinių (13 proc.), drabužių parduotuvių (12 proc.) apyvartos, lyginant su gruodžio mėnesiu 2022 m.

Prekybos centras Kauno „Akropolis“ priklauso Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“ ir yra valdomas bendrovės „Newsec“. Tarptautinė nekilnojamojo turto paslaugų įmonių grupė „Newsec“ buvo įkurta 1994 metais Švedijoje. Grupė vienija septynias rinkas Skandinavijos ir Baltijos šalyse, kuriose dirba beveik 2 700 darbuotojų.

„Newsec“ veiklos sritys – plataus spektro komercinio nekilnojamojo turto paslaugos, NT konsultacijos ir turto valdymas. Bendrovė tarpininkauja sudarant investicinius sandorius, taip pat nuomojant ir parduodant nekilnojamąjį turtą. „Newsec“ teikia rinkos analizės ir tyrimų paslaugas, taip pat yra licencijuota nekilnojamojo turto bei verslo vertinimo paslaugų teikėja.

Pranešimą paskelbė: Komunikacijos agentūra „NOVA MEDIA“, Nova media

Parašykite komentarą