Pirmadienį (kovo 15 d.) mėgstamiausia aviakompanija pasaulyje – „Ryanair“, paskelbė, kad sėkmingai įvedus 100% internetinės registracijos sistemą, nuo šiol ant įlaipinimo kortelių spausdins trečiųjų šalių reklamą. Reklamos užsakovai pasieks 73 milijonus „Ryanair“ keleivių, kurie per šiuos metus atsispausdins įlaipinimo korteles jiems patogiu metu ir patogioje vietoje. „Ryanair“ naujoji reklamos paslauga sudaro galimybes vietiniams ir pasauliniams prekės ženklams pasiekti visos Europos auditoriją ir leidžia tikslinėms reklamos kampanijoms pasiekti maksimalų efektyvumą suderinant internetinę ir spausdintą reklamą. „Ryanair“ keleiviai kelionės metu keletą kartų naudojasi įlaipinimo kortelėmis, kas užtikrina puikų užsakovo reklamos matomumą. Savo reklamą ant „Ryanair“ įlaipinimo kortelių matyti pageidaujančios kompanijos, turėtų kreiptis į Aileen O’Mahony el. p. sales@airportmarketingservices.com. „Ryanair“ atstovas spaudai Stephen McNamara kalbėjo: „Ryanair“ yra didžiausia tarptautinė reguliarių skrydžių aviakompanija Europoje ir šiemet perveš daugiau nei 73 milijonus keleivių, taigi mūsų įlaipinimo kortelės yra neprilygstama proga pasiekti gausiausią Europos keliautojų būrį. Visi keleiviai prieš skrydį privalo atsispausdinti savo įlaipinimo kortelę, kas reklamos užsakovams visoje Europoje leidžia tikslingai pasiekti jų pageidaujamą auditoriją. Reklama internete pasiteisino kaip labai sėkminga, o ši nauja paslauga sudaro sąlygas vykdyti tikslingas, integruotas, vertingas reklamines kampanijas. Už šią paslaugą gautos pajamos padės „Ryanair“ ir toliau mažinti bilietų kainas ir užtikrins, kad tik „Ryanair“ gali pasiūlyti bilietus žemiausiomis kainomis Europoje“.