Marketingas

Raktažodžiai: kam jie reikalingi?

Visų pirma, turbūt kyla klausimas, kas gi yra tas SEO? Šis terminas  angliškai paraidžiui skambėtų, taip: search engine optimization”, o išvertus į lietuvių kalbą – optimizacija paieškos sistemoms. Kitas klausimas, kuris greičiausiai iškyla natūraliai, būtų – ko/kieno optimizacija? Tai yra jūsų (kliento) svetainės optimizacija, pavyzdžiui, “Google” paieškos sistemai. Kodėl “Google”? Todėl, kad “Google” yra populiariausia paieškos sistema tarp interneto vartotojų Lietuvoje.

 

Kokia sąsaja yra tarp raktažodžių ir SEO?

 

Vienas pagrindinių SEO proceso etapų yra raktažodžių tyrimas, kuris itin svarbus siekiant suprasti svetainės tematiką ir sukurti efektyvų tiek išorinių, tiek vidinių nuorodų tinklą. Raktažodžių tyrimai mažiems ir dideliems projektams yra atliekamai šiek tiek kitaip. Jei jūsų projektas yra gan masyvus ir dar tarptautinis – bus pasitelkiami ir papildomi tyrimai, išanalizuojant turimą svetainės turinį bei esamus konkurentus ir jų strategiją.

 

Raktažodžių tyrimo kaina

 

Kaina labai priklauso nuo projekto apimties, tyrimo gylio, svetainės puslapių skaičiaus, turinio unikalumo, projekto specifiškumo bei naudojamų technikų modernumo. Dažniausiai raktažodžių tyrimas yra tik vienas etapas vidiniame SEO optimizavime.

 

SEO auditas

 

Su raktažodžių tyrimu glaudžiai siejami ir SEO auditas, kurio metu išsiaiškinami visi svetainės neatitikimai ir klaidos. Tai itin gelbsti, nes sužinojus visas klaidas, pateikiamos rekomendacijos jų taisymui ir svetainės optimizacijos gerinimui.

 

SEO audito metu patikrinama:

  1. Duomenys, esantys Google platformoje, kaip “Google analytics” ir “Google webmaster”;
  2. Svetainės indeksacijos padėtis;
  3. Ar kliento svetainė atitinka SEO keliamus reikalavimus;
  4. Svetainės viduje esančių nuorodų tinklo struktūra;
  5. Įvairūs klaidų šaliniai, kurie pasitaiko dažniausiai;
  6. Svetainės išorėje esančių nuorodų struktūra.

 

Verta atkreipti dėmesį, kad SEO auditas atliekamas svetainei, automatiškai neištaiko svetainės klaidų, o tik jas parodo. Tam, kad jos būtų ištaisytos – rekomenduojama kreiptis į SEO specialistą, kad jis jums padėtų susikurti SEO strategiją ir pradėti kelią link teisingos svetainės optimizacijos paieškos sistemoje. Raktažodžių tyrimas yra neatsiejamas nuo SEO audito ir atvirkščiai.

Parašykite komentarą