Verslas

Ragina moteris įsitraukti į naują iniciatyvą: laukiamas rezultatas – daugiau galimybių

Moterys sudaro 51 proc. pasaulio gyventojų skaičiaus ir prie globalaus BVP prisideda 28 trln. JAV dolerių kasmet, tačiau jų balsas tebėra mažiau girdimas nei kitos lyties. Siekdama atverti moterims daugiau galimybių ir išklausyti jų poziciją, tarptautinė korporacija „Mars“ pradėjo kampaniją „Išklausykite ir mane“ (#HereToBeHeard), kurios metu pasaulio moterys specialioje platformoje raginamos išsakyti savo nuomonę apie tai, kas joms padėtų užimti lygiavertes pozicijas visuomenėje. Šių pasisakymų pagrindu vėliau bus atlikta mokslinė studija, kurios rezultatai, manoma, taps svarbiomis gairėmis verslui, siekiančiam mažinti lyčių nelygybę.

Prieš COVID-19 pandemiją Jungtinės Tautos prognozavo, kad norint panaikinti atotrūkį tarp lyčių galimybių skirtumų, gali prireikti daugiau nei šimtmečio. Dabar skaičiuojama, kad pandemijos protrūkis pažangą lyčių lygybės srityje pristabdė 25-eriais metais. Šį atotrūkį ypač jaučia moterys, priklausančios pažeidžiamoms mažumų grupėms, kurių balsas visuomenėje yra itin menkai girdimas.

„Moterims teko svarbus vaidmuo visoje „Mars“ istorijoje ir lyderystėje, bet to nepakanka. Norime įtraukti daugiau moterų į savo darbo aplinką ir bendruomenes, susijusias su korporacijos tiekimo grandinėmis. Lyčių nelygybės mastas visuomenėje verčia imtis daugiau veiksmų. Jei pasaulio verslas neprabils ir nepradės veikti dabar – tuomet kada tai įvyks? Verslas gali turėti didžiulį poveikį šioje srityje“, – sakė Victoria Mars, „Mars“ valdybos narė ir „Full Potential“ programos ambasadorė.

„Mars“ kampanijos #HereToBeHeard metu bus skatinama išgirsti visų moterų balsą, nepriklausomai nuo jų rasės, amžiaus, seksualinės orientacijos, religinių pažiūrų ar gebėjimų.  Korporacijos įsitikinimu, šios pastangos prisidės ne tik prie pačių moterų gerovės, bet ir leis kurti verslui palankesnę aplinką pasaulyje.

Kompanijos sukurtoje platformoje „Full Potential“ moterų klausiama, kokie esminiai pokyčiai reikalingi, kad moterys galėtų išnaudoti savo potencialą. Pateikti atsakymai bus analizuojami kartu su Oksfordo universiteto mokslininkais, o vėliau gautų išvadų pagrindu „Mars“ pereis prie konkrečių veiksmų, mažinant lyčių nelygybę darbo vietose, rinkoje ir su korporacijos veikla susijusiose bendruomenėse.

Pirmasis #HereToBeHeard kampanijos etapas, kurio metu virtualioje platformoje bus renkamos moterų nuomonės – joms suteikiama galimybė išsakyti savo poziciją balsu – vyks kovo mėnesį. Vėliau respondenčių pateiktas pozicijas analizuos Oksfordo universiteto Saido verslo mokyklos įsteigtos iniciatyvos FOMI (Oxford Future of Marketing Initiative) mokslininkai.

„Ši studija mums padės atidžiau pažvelgti į lyčių nelygybės elementus versle bei sukurti įrankius ir numatyti veiksmus, kurie padės įveikti šį disbalansą. Tikimės, kad tyrimo rezultatai taps svarbiu informacijos šaltiniu visuomenei, verslui ir su juo susijusioms bendruomenėms“, – komentuoja profesorius Andrew Stephenas, Oksfordo FOMI iniciatyvos vadovas.

2021-ųjų vasarą studijos rezultatai bus pristatyti visuomenei, o „Mars“ informuos apie veiksmus, kurių įsipareigos imtis, siekiant suteikti moterims daugiau galimybių. Apklausų platforma prieinama anglų, ispanų, prancūzų ir portugalų kalbomis: https://beheard.mars.com/  

Iš 130 tūkst. „Mars“ darbuotojų pasaulyje daugiau nei pusė yra moterų. Vadovaujančiose „Mars“ pozicijose lyčių balansas šiuo metu siekia 43 proc., tačiau korporacija yra užsibrėžusi pasiekti 100 proc. rodiklį.

* * *

Aušros Žemaitienės, „Mars Lietuva“ generalinės direktorės, komentaras: „Esame tarptautinės korporacijos „Mars“ dalis ir puikiai suprantame, kad bendrovės, kurioje dirba, vertybės žmonėms tampa vis svarbesnės. Didžiuojuosi „Mars“ veiksmais įtraukties ir įvairovės srityje, o iniciatyva #HereToBeHeard yra tik vienas iš daugybės kasdieninių „Mars“ pastangų pavyzdžių. Gargžduose įsikūrusios „Mars Lietuva“ vadovų komandoje lyčių balansas siekia 50 proc., tačiau svarbiau už visus rodiklius yra tai, kaip įmonėje jaučiasi visi žmonės ir ar jiems drąsu reikšti savo nuomonę įvairiais klausimais. Manau, kad „Mars Lietuva“ sugebėjo sukurti atvirumui palankią atmosferą.“ 

Apie „Mars Lietuva“: 

UAB „Mars Lietuva“ yra tarptautinės bendrovės „Mars, Incorporated“ antrinė įmonė, veikianti Lietuvoje nuo 1993-iųjų metų. Gargžduose bendrovė turi maisto gyvūnams augintiniams gamyklą, o Vilniuje pardavimų ir rinkodaros padalinį. Šiuo metu įmonėje „Mars Lietuva“ dirba apie 800 darbuotojų.

Per metus gamykloje pagaminama apie 75 tūkst. tonų WHISKAS®, EXELCAT®, SHEBA® produkcijos gyvūnams augintiniams. „Mars Lietuva“ gamykla yra viena didžiausių šalies eksportuotojų – joje gaminami 400 rūšių ir porūšių produktai tiekiami į daugiau kaip 30 Europos šalių. Lietuvoje bendrovė organizuoja prekybą „Mars, Incorporated“ gaminamais saldainiais ir ledais MARS®, SNICKERS®, BOUNTY®, TWIX®, MILKY WAY®, M&M’S®, ryžiais ir padažais UNCLE BEN‘S®, gyvūnų augintinių priežiūrai skirtais PEDIGREE®, CHAPPI®, WHISKAS®, SHEBA®  ir NATUSAN® produktais.

Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis: 

MINDAUGAS RUPŠYS

KORPORACINIŲ REIKALŲ VADOVAS REGIONUI

UAB „MARS LIETUVA“

T: +370 46 394 820

E: MINDAUGAS.RUPSYS@EFFEM.COM 

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Rekomenduojame
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Parašykite komentarą