Pristatomas naujas „Actavis“ logotipas
Trečios pagal dydį generinių vaistų kompanijos pasaulyje „Actavis“ pirmo š.m. ketvirčio pardavimai siekė 1,9 mlrd. JAV dolerių ir buvo 24 proc. didesni nei pernai tuo pačiu metu. Vien JAV kompanijos generinių vaistų pardavimai sudarė 925 mln. dolerių. Pagal šį rodiklį kompanija užėmė lyderės poziciją JAV generinių vaistų rinkoje, 30 mln. dolerių atsiplėšdama nuo artimiausios konkurentės. Šiuos rezultatus kompanijai pavyko pasiekti tuo pačiu metu vykdant sujungtų „Watson Pharmaceuticals“ ir „Actavis Group“ integraciją bei visame pasaulyje, taip pat Lietuvoje, pristatant naują bendrovės logotipą.
„Per pastarąją savaitę mus pasiekė net kelios svarbios žinios iš JAV. Be to, kad bendrovė įsiveržė į šios, pasaulyje didžiausios generinių vaistų rinkos, lyderes, ji taip pat buvo įtraukta į vieno prestižiškiausio verslo žurnalo „Fortune“ skelbiamą JAV top 500 kompanijų sąrašą. Šie faktai patvirtina, jog prieš pusmetį įvykdytas sandoris, kai „Watson Pharmaceuticals“ įsigijo „Actavis Group“, buvo iš tiesų teisingas ir sėkmingas žingsnis“, – sako „Actavis“ vadovė Baltijos šalyse Giedrė Bieliauskaitė.
Praėjusių metų lapkritį „Watson Pharmaceuticals“ užbaigus 4,25 mlrd. eurų vertės „Actavis Group“ įsigijimo sandorį, nuspręsta sujungtą kompaniją vadinti „Actavis“ vardu. Naująjį kompanijos logotipą sukūrė tarptautinė dizaino kompanija „Lippincott“, tarp kurios klientų – tokie vardai kaip „eBay“, „Samsung“, „Starbucks“, „Walmart“ ir kt. Naujas logotipas simbolizuoja greitai besivystantį „Actavis“ verslą bei dinamišką kompanijos kultūrą. Iš A raidės šešėlio išnyranti W subtiliai užsimena apie „Watson“ kompanijos istorinį palikimą ir „Actavis“ įsigijimą. Logotipo spalva išsiskiria tarpe kitų pasaulinės farmacijos rinkos žaidėjų bei simbolizuoja augimą ir įsipareigojimą aplinkosaugos bei tvarios verslo plėtros principams.
Naujo logotipo, kuris Lietuvoje oficialiai pristatomas šiandien, įvedimo kampanija visame pasaulyje bus vykdoma keletą metų. Kaip vieną iš kampanijos veiksmų „Actavis“ pasirašė ilgametės partnerystės sutartį su tarptautine sporto agentūra ISA, pagal kurią tampa oficialia šiais ir kitais metais vyksiančių Tarptautinės ledo rutulio federacijos organizuojamų pasaulio čempionatų rėmėja.