Nuo kovo mėn. prie Lietuvos reklamos agentūrų asociacijos (KOMAA), vienijančios didžiausias reklamos rinkos agentūras, prisijungė dar viena narė. Pilnateise asociacijos nare tapo žiniasklaidos paslaugas teikianti agentūra „Adcom“. Kaip teigia KOMAA valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis, kiekvieno naujo nario prisijungimas prie asociacijos teikia apibusę naudą, nes sustiprina asociacijos poziciją, atstovaujant reklamos rinkos dalyvių interesus, bei kiekvienam naujam nariui leidžia naudotis asociacijos teikiama informacija bei tarptautine patirtimi. „Mūsų manymu, vertingą patirtį turinčios, agentūros „Adcom“ prisijungimas prie KOMAA yra reikšmingas tolimesniam visos rinkos verslo sąlygų gerinimui bei reklamos kokybės kėlimui šalyje“, – sako G.Šeputis. Pasak „Adcom“ direktoriaus Eimanto Gurevičiaus, prisijungimą prie KOMAA lėmė agentūros poreikis dalyvauti visai rinkai svarbių klausimų sprendime. „Pastaruoju metu reklamos rinkoje vykstantys dideli pokyčiai daro įtaką visiems šios rinkos dalyviams, todėl būdami tarp stambiausių media pirkėjų Lietuvoje ir tapdami reklamos agentūras vienijančios asociacijos nare galėsime geriau atstovauti klientų interesus sprendžiant svarbius reklamos rinkai klausimus bei pasinaudoti asociacijos nariams prieinama informacija ir tarptautine patirtimi“, – sako E.Gurevičius. KOMAA ir jos nariai savo veikla siekia kelti reklamos rinkos lygį ir ginti reklamos rinkos dalyvių interesus. Asociacija taip pat yra paskyrusi savo atstovą į Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisiją bei yra Lietuvos Reklamos biuro steigėja ir aktyvi šios asociacijos narė. Šiandien KOMAA Lietuvoje vienija 21 kūrybinę ir žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančią įmonę – „Adell Taivas Ogilvy“, „Advision“, „DDB Vilnius“, „Grey Worldwide: Vilnius“, „Kredo R“, „Leo Burnett Vilnius“, „Lowe Age“, „Milk“, „Not Perfetc Y&R“, „SAN Vilnius/JWT“, „TBWA/Vilnius“, „Carat“, „Creative Media Services“, „Media House“, „Mediapool“, „Mindshare“, „Omnicom Media Group“, „Starcom“, „Tarela“ ir „VRS grupė“. 2006 m. įkurtoje žiniasklaidos paslaugas teikiančioje agentūroje „Adcom“ šiuo metu dirba 18 žmonių, o bendras vidutinis visų darbuotojų stažas reklamos ir marketingo srityje siekia daugiau nei 7 metus.