Verslas

Pratęstas paraiškų dalyvauti „Kanų liūtų“ apdovanojimuose priėmimas

Lietuvos reklamos, marketingo ir viešųjų ryšių profesionalams, nespėjusiems pateikti savo darbų tarptautiniam kūrybiškumo festivaliui „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“), džiugi žinia – paraiškų dalyvauti apdovanojimuose pateikimo terminas pratęstas iki kovo 25 d. Didžiausias pasaulyje reklamos festivalis šiais metais į Kanus kvies birželio 19-25 dienomis. Mūsų šalies kūrybos, marketingo ar ryšių su visuomene profesionalai dar gali registruoti savo projektus „Kanų liūtų“ apdovanojimams gauti 13-oje kategorijų: televizijos ir kino („Film“), spaudos („Press“), lauko („Outdoor“), interneto („Cyber“), tiesioginės („Direct“) bei radijo („Radio“) reklamos, žiniasklaidos planavimo („Media“), pardavimų skatinimo („Promo and Activation“), dizaino („Design“), ryšių su visuomene („PR“), filmų kūrėjų („Film Craft“), integruotosios reklamos („Titanium and Integrated“) ir kūrybos efektyvumo („Creative Effectiveness“). Darbo registracijos kaina – nuo 290 eurų. Šiais metais festivalio kategorijų žiuri pirmininkaus didžiausių tarptautinių bendrovių vadovai ir savo srities profesionalai: GAD’ įkūrėjas bei prezidentas Luciano Deos’as, R/GA vykdomasis viceprezidentas (Executive Vice President) ir kūrybos vadovas (Chief Creative Officer) Šiaurės Amerikoje Nick’as Law, „Ogilvy“ Azijos regiono vykdomasis kūrybos direktorius (Regional Executive Creative Director of Asia Pacific) Eugene Cheong‘as, MPG vykdomoji direktorė (Global Chief Executive officer) Maria Luisa Francoli Plaza, „Velocity Films“ direktorius ir steigėjas Keith Rose, „Publicis Worldwide“ kūrybos vadovas (Chief Creative Officer) ir vykdomojo komiteto (Worldwide Executive Committee) narys nuo 2009 m. Olivier’is Altmann’as, „Fleishman-Hillard International Communications“ prezidentas ir vadovas (CEO) Dave’as Senay ir kt. Festivalio kulminacija – apdovanojimų ceremonijos – vyks birželio 20-22 ir 25 dienomis. Į jas, kaip ir į kitus renginius, iki festivalio pradžios gali registruotis ir „Kanų liūtų“ svečiai. Festivalio svečiai dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose. Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 24 tūkst. darbų. Festivalio „Kanų liūtai“ atstovas Lietuvoje – nemokamas laikraštis „15 min“. Daugiau informacijos – www.canneslions.com Daugiau informacijos apie paraiškų apdovanojimams teikimą – http://www.canneslions.com/enter/how_to_enter.cfm

Rekomenduojame
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Parašykite komentarą