Verslas

Praėjusiais metais „Officeday” pasiekė 56,5 mln. apyvartą

Didžiausia Lietuvoje biuro prekių kompanija „Officeday” baigė 2008 m. vykdytą veiklos reorganizaciją ir pasiekė 56,5 mln. litų konsoliduotą apyvartą. Šiuo metu veikia 21 „Officeday” prekybos centras, per mėnesį kompanija aptarnauja 12 tūkst. įmonių. „Praėjusiais metais didžiausią dėmesį skyrėme mažmeninės prekybos plėtrai bei pagrindinių įmonės veiklų reorganizavimui: atsisakėme tokių nepelningų sričių, kaip prekyba personaliniais kompiuteriais bei rinkai pristatėme pirmąjį „Officeday” privatų biuro prekių ženklą „Talex”. Stabilūs pardavimai bei vis didėjantis klientų skaičius rodo, kad pasirinkome teisingą strategiją”, – teigia „Officeday” generalinis direktorius Tomas Mačernis. 2008 metais kompanija tapo didžiausio biuro prekių aprūpinimo tinklo „Officeday” Baltijos šalyse ir Suomijoje dalimi. Metų pabaigoje tarptautinis tinklas įdiegė bendrą visoms trims Baltijos šalims logistikos sistemą. Kompanijos investicijos į šią sistemą vien tik Lietuvoje sudarė 3 mln. litų, o jos centru dėl patogios strateginės padėties pasirinkta Latvijos sostinė Ryga. Praėjusiais metais „Officeday” atidarė naują parduotuvę Kaune. Mažmeninės prekybos tinklo plėtrai bei koncepcijos pakeitimui kompanija skyrė 2 mln. litų. Pasak T. Mačernio, sparčiausiai – apie 30 proc. – pernai augo kompanijos buities ir maisto prekių pardavimai. „Officeday” pardavimai internetu padidėjo 7 proc. ir pasiekė 20 mln. litų. „Pardavimų augimą lėmė vis labiau populiarėjanti prekyba biuro prekėmis „Officeday” elektroninėje biuro aprūpinimo sistemoje. Be to, vis daugiau įmonių, taupydamos išlaidas, pasirinko vieną biuro reikmenų tiekėją ir dabar iš mūsų perka tiek kanceliarines, tiek švaros, higienos bei maisto prekes”, – teigia T. Mačernis. Šiais metais „Officeday” numatė investicijas į tolimesnę mažmeninės prekybos tinklo plėtrą šalyje bei naujų veiklos sričių vystymą: logistikos paslaugų trečiosioms šalims teikimą ir naujų kompleksinių sprendimų biurui kūrimą. Šiemet „Officeday” tikisi pasiekti 58 mln. litų apyvartą. Apie „Officeday” Kompanija, įkurta 1999 m., sukūrė plačiausią biuro prekių aprūpinimo tinklą šalyje ir yra pirmaujanti tarp verslas verslui (B2B) biuro reikmenų platintojų Lietuvoje. 2008 metais kompanija tapo didžiausio biuro prekių aprūpinimo tinklo „Officeday” Baltijos šalyse ir Suomijoje dalimi ir pristatė naują kompanijos prekinį ženklą – „Officeday”. Šiuo metu Lietuvoje veikia 21 „Officeday” prekybos centras. Daugiau informacijos: Tomas Mačernis Generalinis direktorius UAB „Officeday” Tel. (8 5) 2785 400 El. p. tomas.macernis@officeday.lt Dovilė Zaidė Marketingo direktorė Baltijos šalims ir Suomijai UAB „Officeday” Tel. (8 5) 2785 462 El. p. dovile.zaide@officeday.lt

Parašykite komentarą