Verslas

PLC „Panorama“ ir „LastMile“ pradeda teikti naują paslaugą: per valandą pristatys produktus iš gurmaniškų parduotuvių

Karantino laikotarpiu daugiau šalies gyventojų pradėjo apsipirkti elektroninėse parduotuvėse. Tiesa, pristatymui į namus buvo galima rasti ne visų mėgstamų prekių, o tarp jų – gurmaniškų produktų iš specializuotų parduotuvių asortimento. PLC „Panorama“ pastebėjo augantį tokių produktų poreikį ir pirmasis Lietuvoje kartu su partneriais nuo šiol suteikia galimybę pirkėjams viename prekių krepšelyje užsisakyti produktų iš 13 skirtingų gurmaniškų kategorijos maisto parduotuvėlių. Prekybos centras sudarė partnerystę su maisto ir kasdienių prekių prekybos ir pristatymo paslaugą teikiančiu startuoliu „LastMile“, o pirmąsias dvi savaites prekių pristatymo paslauga bus suteikiama nemokamai.

PLC „Panorama“ ir startuolio „LastMile“ naujoji maisto pristatymo iš gurmaniškų parduotuvių paslauga pradeda veikti šią savaitę – ja galima pasinaudoti apsilankius „LastMile“ tinklalapyje arba mobiliąja programėle. Prekybos centro direktorė Birutė Kalanovaitė sako, kad įgyvendinti idėją suvienyti gurmaniškų maisto produktų kategorijos nuomininkus paskatino karantino metu išryškėję pirkėjų poreikiai.

„Karantino metu pastebėjome problemą, kad pirkėjai neturi galimybės patogiai ir greitai vienoje vietoje įsigyti gurmaniškų parduotuvėlių prekių internetu į namus. Matome, kad tokia paslauga pirkėjams aktuali – poreikis gurmaniškai kategorijai pastaruoju metu sparčiai auga, lyginant 2018 ir 2019 metus prekybos centre šios kategorijos parduotuvių skaičius taip pat padidėjo“, – sako B. Kalanovaitė.

Anot jos, šis sprendimas taip pat atspindi ilgalaikę PLC „Panorama“ strategiją apsipirkimo procesą klientams padaryti kuo patogesnį: „Siekiame praplėsti vartotojų pasirinkimo galimybes – ne tik asortimento, bet ir būdų, kuriais apsiperkame. Panašu, kad išorės aplinkybės ir toliau koreguos pirkėjų įpročius, tad ir mes norime prisitaikydami prie šių aktualijų siūlyti naujoves, kurios palengvina pirkėjų kasdienybę. Iki dabar norint įsigyti prekių iš skirtingų parduotuvėlių tekdavo fiziškai į kiekvieną eiti atskirai, o nuo šiol būnant namuose vienu metu per „LastMile“ platformą galima susirinkti norimą prekių krepšelį iš 13 parduotuvėlių ir jos visos bus pristatytos tuo pačiu metu per labai trumpą laiką – užsisakius produktus per pietus, vakarienei jau galima planuoti gurmanišką degustaciją.“

Nors startuolis „LastMile“ savo veiklą pradėjo vos prieš metus, jau turi didesnę nei 130 tūkst. vartotojų bendruomenę, kuri gali rinktis produktus iš daugiau nei 30 parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro virš 25 tūkst. prekių. Paslauga veikia visuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Prekės į namus pirkėjams pristatomos per 12 valandas.

„Savo veikloje labiausiai vertiname kliento pasitenkinimą. Reguliariai atliekame apklausas, kurios leidžia mums įvertinti kas svarbu šiuolaikiniam vartotojui. Išsigryninome, jog vienas iš svarbiausių aspektų yra asortimentas. Įsiklausę į savo klientų poreikius, žengiame dar vieną žingsnį į priekį: pradėjome bendradarbiavimą su PLC „Panorama“. Šis bendras projektas unikalus tuo, jog nuo šiol mūsų platforma apjungia ne tik joje jau esančias parduotuves, bet ir net 13 gurmaniškų produktų kategorijos maisto krautuvėlių šiame prekybos centre, o tai leidžia patenkinti kliento poreikį rinktis iš itin plataus asortimento“, – sako įmonės direktorius Tadas Norušaitis.

Atnaujintoje „LastMile“ programėlėje ir naujai paleistame internetiniame puslapyje PLC „Panorama“ parduotuvėlių asortimentą vartotojai gali matyti atskiroje skiltyje. Vartotojams pasirinkus prekybos centro skiltį, suteikiama galimybė iš visų 13 parduotuvių užsisakyti produktų vienu metu, pritaikant bendrą pristatymo mokestį. Pirmąsias dvi savaites pristatymo paslauga Vilniuje bus teikiama nemokamai, o ja pasinaudoti gali 6 km spinduliu aplink prekybos centrą gyvenantys vilniečiai.

Pranešimą paskelbė: Gertrūda Stripeikytė, Integrity PR

Parašykite komentarą