Kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ savo lankytojams Lietuvoje pirmasis visose Baltijos šalyse pristato visiškai naujo tarptautinio koncepto parduotuvę. Nuo šiol jos lankytojams ir pirkėjams bus siūloma ne tik kaip įprasta apsipirkti, bet ir naudotis individualiomis grožio paslaugomus ir profesionalų konsultacijomis bei dar daugiau išskirtinių prekės ženklų.
„Imtis unikalaus, Baltijos šalyse kol kas pirmo tokio projekto mus paskatino beveik 10 metų darbo Lietuvoje ir daugiau kaip 100 metų tarptautinė patirtis. Matome, jog šalies moterys iš tiesų domisi ir išmano ne tik apie pasaulines grožio tendencijas, bet ir kosmetikos inovacijas. Pastebime, kad įprastos kosmetikos ir parfumerijos prekių parduotuvės šalies pirkėjams nebepakanka. Šie vis dažniau ieško modernių pridėtinę vertę kuriančių sprendimų, todėl kasdien siekiame kuo geriau patenkinti jų lūkesčius“, – sakė kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ finansų direktorius Paulius Prižgintas.
Pirmoji naujo koncepto „Douglas“ parduotuvė po kiek daugiau nei mėnesį trukusių rekonstrukcijos darbų savo duris atvėrė PLC „Akropolis“, Vilniuje. Naujosios „Douglas“ šeimininkai kartu su profesionaliais interjero dizaineriais joje siekė sukurti išskirtinę modernią erdvę, kurioje derėtų įvairios grožio erdvės ir modernūs sprendimai.
Naujosios parduotuvės interjerui buvo sukurti specialūs naujo dizaino baldai – staliukai bei stendai, integruoti įvairūs multimedijų sprendimai – modernūs LED ekranai. Artimiausiu metu ketinama įdiegti navigacijos sistemą, kuri padės greičiau ir paprasčiau rasti reikiamas odos priežiūros prekes.
Išradingas ir sumanus perplanavimas leido sukurti dvi papildomas funkcionalias erdves lankytojų jau pamėgtoms „Douglas“ paslaugoms – profesionalios makiažo mokyklos patalpą ir specialų SPA kabinetą, kuriame bus teikiamos konsultacijos, vertinama ir tiriama odos būklė bei atliekamos grožio procedūros.
Ši kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas“ parduotuvė bus ne tik pirmoji ir išskirtinė nauju savo konceptu. Joje lankytojai galės rasti ir naujų išskirtinių prekės ženklų. Kartu su naujosios parduotuvės atidarymu čia pirmą kartą visame Baltijos regione pristatomas ir amerikiečių kosmetikos prekės ženklas „Urban Decay“, kurio jau ne vienerius metus laukė ne viena kosmetikos gurmanė.
Atidarymo renginio metu specialiai šiai naujienai pristatyti buvo pakviesta tarptautinė „Urban Decay“ vizažistė Gerda Miller. Renginio metu dalyvės turėjo progą ne tik išgirsti naujosios kosmetikos pristatymą, bet ir pamatyti makiažo meistrės kuriamą makiažą, išgirsti naudingų patarimų.
Drauge šioje parduotuvėje bus siūloma rinktis ir iš kitų, tik „Douglas“ siūlomų, prekės ženklų. Tarp jų – praėjusiais metais Lietuvą pasiekusi prancūzų kosmetika „La Mer“ bei grožio profesionalų įvertinti „Bobbi Brown“ ir „MAC“.
PLC „Akropolis“ įsikūrusi naujoji „Douglas“ parduotuvė – tai pat ir pirmoji tinklo parduotuvė Lietuvoje. Pirmą kartą ji savo duris atvėrė dar 2008 metais. Iki šiol tai viena didžiausių tinklo parduotuvių visoje Lietuvoje, kurioje kasmet apsilanko daugiau kaip 300 000 tūkst. lankytojų.