Verslas

Pirmą kartą Lietuvoje bus renkamas „Metų marketingo vadovas“

Rugsėjo pabaigoje tryliktą kartą vyks vienintelis lietuviškos reklamos festivalis „ADrenalinas“. Šiais metais greta įprastų nominacijų atsiranda ir dar viena – Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) iniciatyva pirmą kartą Lietuvoje bus renkamas „Metų marketingo vadovas“. Pagrindiniai kriterijai, kuriais vadovaujantis bus renkamas nominacijos nugalėtojas, yra pasiekimai savoje įmonėje ir indėlis į bendrą marketingo reikšmės stiprinimą šalyje. Paraiškas pildyti marketingo atstovai kviečiami jau dabar.

„Šios nominacijos idėja jau seniai sklandė ore. Tokio apdovanojimo atsiradimas sustiprins marketingo funkcijos supratimą ir reikšmę verslui. Be to, tai bus simbolinis reklamos ir marketingo atstovų bendro darbo atspindys. Esu įsitikinęs, kad sklandus minėtų dviejų sričių atstovų bendradarbiavimas yra būtinas efektyviems marketingo tikslams pasiekti. Ne veltui planuojame nugalėtojui įteikti simbolinį auksinį lanką – reklamos konkursų nugalėtojams įteikiamos strėlės, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Nominacijos laimėtojui tai bus didelis jo indėlio į marketingo srities tobulinimą įvertinimas. Šis žmogus bus pavyzdys kitiems. Žinoma, jam teks ir nemenka užduotis, o galbūt – ir paskata, per Lietuvą nešti marketingo vėliavą“.

Kiekvienas, norintis pretenduoti į „Metų marketingo vadovo“ nominaciją, turi užpildyti dalyvio paraišką. Ji sudaryta iš kelių klausimų, apimančių pretendento indėlį į marketingo funkcijos patobulinimą arba efektyvumo padidinimą, organizacijos strateginių tikslų įgyvendinimą bei marketingo rolės svarbos didinimą organizacijoje bei visuomenėje. Dalyviai taip pat turi pateikti ir savo vadovo patvirtinimą apie pasiekimus įmonėje. Pasak S. Bartkaus, skirtingai nuo kitų „ADrenalino” apdovanojimų kategorijų, naujoje bus vertinami ne tik komunikacijos pasiekimai, tačiau visapusiška įtaka įmonei bei verslo rezultatams: vertinami tokie veiksniai kaip rinkos dalies, pajamų padidėjimas, taip pat marketingo kultūros įmonėje diegimas, inovacijų kūrimas. LiMA valdybos pirmininkas pabrėžia, kad šio konkurso tikslas nėra ilgas dalyvių sąrašas, svarbiausia atliktų darbų kokybė, rezultatai ir tai, kad kiekvienas nusipelnęs marketingo srityje būtų pastebėtas ir įvertintas.

Paraiškos priimamos iki rugsėjo 18 dienos. Likus savaitei iki festivalio „ADrenalinas“ bus paskelbtas atrinktųjų sąrašas, o per festivalio apdovanojimus bus paskelbtas nugalėtojas. Pretendentų paraiškas vertins profesionalių marketingo atstovų komisija, sudaryta iš LiMA valdybos narių.

Paraiškos formą galima rasti LiMA tinklapyje: http://www.lima.lt/lt/verslui/bestcmo2015.html.

„ADrenalinas“ – tai vienintelis lietuviškos reklamos festivalis. Jo metu apdovanojimai įteikiami už geriausius lauko, radijo reklamos, TV, interneto, socialinės reklamos vizualinius sprendimus, kūrybiškiausias ryšių su visuomene idėjas ir kt. „Metų marketingo vadovo“ nominacija šiemet nėra vienintelė nauja: taip pat įtraukta geriausių sprendimų mobiliems įrenginiams nominacija. Galimybę pristatyti savo darbus turi ir jaunieji reklamos specialistai, kuriems vyks specialūs mokymai bei bus suteikta galimybė su savo darbu patekti net į tarptautinį kūrybiškumo festivalį „Cannes Lions“. Organizatoriai dalyviams taip pat organizuoja specializuotas dirbtuves, kurias ves pasaulinio lygio lektoriai.

Lietuviškos reklamos festivalis šiemet vyks rugsėjo 22-25 d.

Parašykite komentarą