Verslas

Pirkdami atpigusias prekes „Maxima“ klientai jau sutaupė daugiau nei 1 mln. eurų

Prekybos tinklas „Maxima“, vasario 10 d. paskelbęs ilgalaikę kainų mažinimo strategiją, vertina pirmuosius rezultatus. Palyginus dviejų vasario savaičių ir tokio pat laikotarpio sausio mėnesio apyvartą paaiškėjo, kad atpigusių produktų pardavimai išaugo beveik 50 proc. Aktyviausiai pirkėjai pirko atpigusias šviežio maisto, bakalėjos ir pirmo būtinumo ne maisto prekes.
Per pastarąsias dvi savaites iš atpigusių prekių klientų krepšeliuose dažniausiai pastebimi atpigę pieno produktai, kurių pardavimai augo 55 proc. Populiariausios pieno produktų prekės – glaistyti varškės sūreliai, liesa varškė, grietinė, 3,5 proc. riebumo pienas, kefyras. Taip pat dažnas klientas renkasi spurgas ir atpigusias bulves. Pirkdami „Atpigo“ ženklu pažymėtas prekes per kiek daugiau nei dvi savaites klientai jau sutaupė daugiau nei 1 mln. eurų, daugiausiai sutaupyti jiems pavyko perkant šviežius kasdienius produktus – mėsą, pieną, daržoves, žuvį, duonos gaminius ir kt.
„Pirmieji rezultatai rodo, kad mūsų strateginis žingsnis pasiteisino. Akivaizdu, kad pirkėjams svarbu įsigyti mėgstamiausias prekes žemomis kainomis kasdien. Tai ir rodo smarkiai išaugusi atpigusių prekių apyvarta“, – komentuoja bendrovės „Maxima LT“ generalinis direkorius Žydrūnas Valkeris.
Atpigusių pirmo būtinumo ne maisto prekių pardavimai išaugo 65 proc., šaldyto maisto produktų – 51 proc., bakalėjos prekių – 49 proc. Bemaž dukart išaugo ir atpigusių pramoninių prekių apyvarta. Tokį populiarumą galima paaiškinti tuo, kad kai kurios pramoninės prekės, pavyzdžiui skalbinių minkštiklis ar dušo želė, buvo atpigintos net ketvirtadaliu. Mažesnes kainas įvertino ir mažus vaikus auginančios šeimos – atpigusių prekių kūdikiams pardavimai išaugo taip pat beveik du kartus.
„Atidžiai stebime, kas aktualu mūsų pirkėjui. Esame pirmasis mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje, sumažinęs kainas daugiau nei tūkstančiui būtiniausių prekių, ir neketiname tuo apsiriboti. Vien šiais metais į mažesnes nuolatines kainas investuosime apie 10 mln. eurų. O artimiausiu metu tikimės klientams pasiūlyti dar daugiau populiariausių produktų, kuriuos jie mažomis kainomis galės įsigyti kasdien“, – sako Ž. Valkeris.
„Maxima LT“ duomenimis, atpigusių prekių pardavimai ženkliai šoktelėjo visoje Lietuvoje, tačiau labiausiai išsiskyrė Kauno apskritis – čia pardavimai išaugo apie 55 proc. Nedaug atsiliko ir Šiaulių bei Klaipėdos apskritys, kur šių prekių pardavimai augo po beveik 54 proc.
Itin didelio susidomėjimo mažesnės kainos produktai sulaukė Nidoje, Kuršėnuose, Tytuvėnuose, Palangoje ir Šiauliuose, kur atpigusių prekių apyvarta išaugo daugiau nei 60 proc. Galimybe sutaupyti perkant atpigusius produktus aktyviai naudojosi ir kitų didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai: Kaune atpigusių prekių pardavimai išaugo beveik 58 proc., Klaipėdoje – 53 proc., o Vilniuje – 47 proc.
Vasario 10 d. parduotuvėse „Maxima“ buvo sumažintos daugiau kaip tūkstančio maisto produktų ir kitų prekių, kurios sudaro kasdienį lietuvių pirkinių krepšelį, kainos. Šios prekės yra populiariausios „Maxima“ parduotuvėse ir sudaro apie ketvirtadalį bendros tinklo apyvartos. Vidutiniškai populiariausių prekių kaina „Maxima“ parduotuvėse visoje Lietuvoje sumažėjo 13 proc. Kainos sumažintos bendrovės „Maxima LT“ pelno sąskaita, tai yra bendrovei sumažinus savo dalį galutinėje kainoje vartotojams.
Skaičiuojama, kad keturių asmenų šeima, į parduotuvę užsukanti kartą per savaitę, pirkdama savo pamėgtus maisto produktus ir kitas būtiniausias prekes per mėnesį gali sutaupyti 34,04 euro, o per metus – net 408,48 eurų.

Rekomenduojame
 
Service Perm Post Treatment Stabilizatorius cheminiam sušukavimui,1000 ml
 
Crocs™ Kids' Fun Lab Super Mario Lights Clog Flame 27
 
Intense Shower Gel Parfumuotas dušo gelis, 200ml
 
Crocs™ Baya Lined Clog Navy/Navy 39,5
 
Crocs™ Classic Bright Cobalt 36,5

Parašykite komentarą