Verslas

Atidarytas pirmasis specializuotas itališkos kavos butikas Lietuvoje

Žinomų prekės ženklų pritraukimas į Lietuvą jau nieko nebestebina, tačiau retai mūsų verslininkai gali pasigirti pirmieji pasaulyje tapę oficialiais užsienio prekių ženklų atstovais. Būtent Lietuva yra pirmoji valstybė ne tik Baltijos šalyse, bet ir pasaulyje, kuriai suteiktos franšizės teisės įsteigti garsaus italų kavos prekės ženklo „QIQ italian quality“ parduotuvę. Į pirmąją parduotuvę investuota 150 tūkst. eurų, o per pirmus metus tikimasi uždirbti apie pusę milijono.

„Lietuvos rinką matome kaip perspektyvią ir čia žengiame ne kaip konkurentai, bet kaip lyderiai. Esame vieninteliai, kurie kavos aparatams teiks kapsules iš tikros kavos. Be to, turime stiprią strategiją, kuri apima tiek aukštą kokybę bei aptarnavimo lygį, tiek darbuotojų motyvaciją. Manau, tai svarbiausi argumentai, kurie garantuoja sėkmę šiame versle, – teigia „QIQ“ prekės ženklo prezidentė Baltijos šalims Dangira Barba. – Tai, kad dar nespėjus atidaryti parduotuvės, jos duris jau varstė pirmieji klientai, rodo, kad esame įdomūs ir patrauklūs Lietuvos žmonėms. Belieka parodyti, ko vertas tikras itališkas produktas“.

Naujoji parduotuvė Lietuvos kavos rinką papildys daugiau nei 40 skirtingų kavos rūšių ir gėrimų: nuo tradicinės espresso iki mokačino ar miežinės kavos. Parduotuvėje prekiaujama ne tik kava, bet ir arbata, šokolado gėrimais, taip pat – kavos aparatais, kurių paklausa Lietuvoje ir toliau sparčiai auga – praėjusiais metais jų parduota net 24,7 proc. daugiau. Aparatai bus ne tik pardavinėjami: „Savo produkcija orientuojamės į smulkaus verslo įmones, kavinių tinklus. Jiems kavos aparatus duosime už tam tikrą užstatą, klientui tereikės nusipirkti kavos kapsulių. Į kavos aparatą žiūrime kaip į priemonę skaniai kavai paruošti. Tai kurs pridėtinę vertę mūsų klientui“, – sako D. Barba. Ji priduria, kad kavos aparatų pasiūla labai plati, todėl sau tinkamą atras ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys, norintys namuose gerti tikrą, gurmanišką kavą.

Išskirtinumo „QIQ“ parduotuvei prideda drabužių dizainerės Agnės Kuzmickaitės kurta darbuotojų apranga. Tai klasikinio itališko dizaino kostiumėliai: siaurėjančios kelnės, švarkelis su odinėmis detalėmis bei šalis. Kiekviena apranga paženklinta ir išskirtiniu dizainerės ženklu – mažu odiniu drugeliu. Aprangos kūrimui A. Kuzmickaitė pakviesta neatsitiktinai – kovo mėnesį dizainerė pristatys kolekciją, pasiūtą iš itališko audinio.

Ketvirtadienio vakarą įvykęs parduotuvės atidarymo renginys, kuriame dalyvavo Lietuvoje viešintis „QIQ“ prekės ženklo įkūrėjas Alberto Ceste, sudomino ir žinomus Lietuvos verslininkus. Jame dalyvavo Gytė Babajan, Sabina Repčenkienė, Aida Žiliūtė bei daugelis kitų, taip pat Amerikos ir Italijos ambasadų atstovai.

„QIQ italian quality“ – daugiau nei 30 metų veikianti įmonė, įsikūrusi Turine, Italijoje. Parduotuvės asortimentą sudaro apie 40 skirtingų ir unikalių gėrimų. Per artimiausius dvejus metus planuojama atidaryti maždaug 70 parduotuvių Italijoje ir 150 – visame pasaulyje.

Rekomenduojame
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Sorel Mac Hill Chukka Men's Waterproof Black/Dark Moss 42
 
EMU Australia Wallaby Sequin Deep Pink 27
 
EMU Australia Toddle Deep Pink 18M+

Parašykite komentarą