Sportas

„P&G”, remdama augančius ir sportuojančius Lietuvos vaikus bei jaunimą, taria „Ačiū Tau, Mama”

„Procter & Gamble” (P&G) kompanija, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Pampers”, „Pantene”, „Always”, „Ariel”, „Tide”, „Blend-a-med” ir kiti, kartu su Lietuvos tautiniu olimpiniu komitetu (LTOK) ketina paremti jaunus ir talentingus Lietuvos sportininkus – potencialius olimpinių žaidynių ir kitų tarptautinių varžybų dalyvius. Būsimų olimpiečių paramą sudarys lėšos, surinktos nuo balandžio 1 iki birželio 30 dienos Lietuvos gyventojams perkant „P&G” produktus, dalyvaujančius programoje „Padėkite paremti Lietuvos ateities olimpiečius”.

Ši programa yra viena iš „P&G” įsipareigojimo 10 metų remti olimpines žaidynes iniciatyvų. Ilgalaikis „P&G” įsipareigojimas remti olimpinį judėjimą buvo pristatytas 2012 metų pradžioje, pirmųjų jaunimo žiemos olimpinių žaidynių Insbruke metu. Pristatymo metu įžymūs sportininkai – Roger Federeris ir Paula Radcliffe – atskleidė, kad dar vaikystėje priimtas sprendimas sportuoti nulėmė tolesnį jų gyvenimą ir padėjo pasiekti svajonę dalyvauti olimpinėse žaidynėse.

Kalbėdamas apie „Padėkime paremti Lietuvos ateities olimpiečius” programą, Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) prezidentas Artūras Poviliūnas teigė: „Mes pamaloninti, kad tokia kompanija kaip „P&G” imasi iniciatyvos, padėdama paremti jaunus ir talentingus Lietuvos sportininkus. Tai suteiks daugiau galimybių perspektyviems vaikams, kurie yra potencialūs olimpinių žaidynių ar kitų tarptautinių sporto varžybų dalyviai. Tikimės, kad kartu tai padės jauniesiems sportininkams įskiepyti olimpines vertybes – pagarbą, meistriškumą ir draugystę”.

Siekdama įvertinti sporto svarbą Lietuvos gyventojams, kompaniją „P&G” užsakė tyrimą, kurį atliko tyrimų bendrovė RAIT. Tyrimo duomenimis, Lietuvos gyventojai sporto naudą įžvelgia kaip fizinę veiklą, kuri skatina vaiko socialinį vystymąsi, ugdo įvairius gebėjimus, skatina siekti sėkmės gyvenime, padeda vaikams susidoroti su nesėkmėmis, ugdo savarankiškumą ir savigarbą. Tyrimo rezultatai taip pat atskleidė, kad vos daugiau nei pusė Lietuvos vaikų sportuoja reguliariai, ir nors vaikus sportuoti dažniausiai skatina tėvai, tik pusė jų skiria dalį laisvalaikio sportuoti kartu su vaikais.

„Mes suprantame sporto svarbą vaikų fiziniam, protiniam ir emociniam lavinimui, ir kad ne kiekvienam pasiseka turėti galimybę rinktis bei turėti pakankamai sporto įrangos. „P&G” negamina sportui skirtos įrangos ar aprangos, tačiau padeda mamoms savo prekių ženklais. Remdami mamas kartu suteikiame jų vaikams galimybę turėti geresnę ateitį. Taip pat siekiame užtikrinti, kad mūsų ir LTOK partnerystė turėtų tęstinumą. Norime ir ateityje suteikti jauniems ir talentingiems Lietuvos sportininkams progą vystyti savo įgūdžius ir su LTOK pagalba pasiekti dar profesionalesnį lygį”, – sakė „Procter & Gamble” Centrinės Europos viceprezidentas Marek Kapuściński.

Dalyvauti „P&G” ir Lietuvos tautinio olimpinio komiteto iniciatyvoje galima perkant bet kurį „P&G” produktą nuo balandžio 1 iki birželio 30 dienos. Kiekviena pakuotė prisideda prie ateities olimpiečių paramos. Daugiau informacijos pateikiama „Ačiū Tau, Mama” internetiniame puslapyje: www.aciutaumama.pg.com

Parašykite komentarą