Rytų skirstomieji tinklai (RST) rugsėjo 23 d. Pasvalyje atidaro atnaujintą klientų aptarnavimo skyrių (Vilniaus g. 61A). Moderniame skyriuje bus aptarnaujami Pasvalio rajono gyventojai ir RST verslo klientai. Atnaujinti skyrių RST nusprendė atsižvelgdama į klientų poreikius ir siekdama užtikrinti aukštus aptarnavimo kokybės standartus visuose bendrovės klientų aptarnavimo padaliniuose. Pasak RST Pasvalio klientų aptarnavimo skyriaus vadovo Algirdo Jukštos, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas ir jų poreikių tenkinimas – strateginis RST tikslas. „Siekiame būti kuo arčiau savo klientų, norime, kad atvykę pas mus jie jaustųsi patogiai ir jaukiai, o visos paslaugos būtų suteikiamos greitai ir efektyviai. Tad nuo šiol laukiame mūsų klientų atnaujintame biure”, – sako A. Jukšta. Vadovas pažymi, kad elektros vartotojai aptarnaujami ne tik klientų aptarnavimo skyriuose. „Visi mūsų bendrovės klientai, taip pat ir Pasvalio rajono gyventojai, taupydami savo laiką ir transporto išlaidas, daugelį klausimų bei reikalų gali išspręsti kreipdamiesi į kontaktų centrą telefonu 1802 arba naudodami RST tinklalapį (www.rst.lt) bei savitarnos svetainę „Mano elektra” (www.manoelektra.lt). Neišvykdami iš savo namų gyventojai RST svetainėje gali užsisakyti atsiskaitymo knygeles, kurios jiems nemokamai atsiunčiamos paštu, gali pasitikrinti savo mokėjimus, pateikti įvairius klausimus, rasti jiems aktualią informaciją, patikslinti savo telefonų numerius, elektroninio pašto adresus ir kitus kontaktinius duomenis”, – sako A. Jukšta. Jo teigimu, šiuo metu bendrovė aktyviai atnaujiną informaciją apie klientus bei skatina gyventojus pateikti arba patikslinti savo kontaktinius duomenis tam, kad su jais būtų galima susisiekti operatyviai ir tiesiogiai. Turėdama tikslius klientų duomenis korespondencijai, RST gali informuoti juos apie planuojamus elektros tinklo remonto darbus, kuomet būtina išjungti elektros energiją, bei siųsti kitą aktualią informaciją nemokamais pranešimais – SMS žinutėmis telefonu arba elektroniniu paštu. Naujame, ergonomiškame ir moderniame Pasvalio skyriuje bus įrengta kompiuterinės savitarnos vieta, kur gyventojai galės patys atlikti mokėjimus už suvartotą elektros energiją ir kitas paslaugas elektroniniais kanalais. Naudojant internetinę prieigą galima pasitikrinti elektros apskaitos rodmenis savitarnos svetainėje „Mano elektra”, rasti reikalingą informaciją bendrovės tinklalapyje (www.rst.lt). Pasvalio klientų aptarnavimo skyrius aptarnauja 13738 namų ūkių ir 716 verslo įmonių. Pasvalio miesto ir rajono elektros vartotojai į RST klientų aptarnavimo skyrių atvyksta sudaryti elektros vartojimo sutarčių, pasikonsultuoti tarifų klausimais, dėl leistinosios naudoti galios padidinimo ar sumažinimo, naujų įrenginių prijungimo prie elektros tinklo ir kitais klausimais. Skyrius dirba pirmadieniais – penktadieniais nuo 8.00 iki 16.30 val. (be pietų pertraukos). Apie Rytų skirstomuosius tinklus: AB Rytų skirstomieji tinklai (RST) įkurta 2001 m., šiuo metu įmonė aptarnauja per 761 tūkst. klientų 34,8 tūkst. kv. km Lietuvos teritorijoje: Vilniaus, Panevėžio, Alytaus ir Utenos apskrityse bei dalyje Kauno ir Marijampolės apskričių. RST įmonių grupei priklauso antrinės įmonės: UAB „Elektros tinklo paslaugos”, UAB „Rytra” ir UAB „Tetas”. Bendrovė eksploatuoja daugiau kaip 18 tūkst. elektros transformatorių pastočių, daugiau kaip 31 tūkst. žemos įtampos paskirstymo punktų, apie 63,6 tūkst. km elektros linijų.