Verslas

Paskutinė galimybė dalyvauti „Kanų liūtų” konkurse

Lietuvos reklamos, marketingo ir viešųjų ryšių profesionalams, nespėjusiems pateikti savo darbų tarptautiniam reklamos festivaliui „Kanų liūtai” („Cannes Lions”), suteikiama paskutinė galimybė – registracija į festivalį ir darbų priėmimas pratęsti iki balandžio 9 d. Birželio 20-26 dienomis vyksiančio didžiausio pasaulyje reklamos festivalio gerbėjai visą informaciją lietuviškai apie kategorijas, apdovanojimus, registraciją, istoriją bei „Kanų liūtų” naujienas gali rasti naujame tinklalapyje www.kanuliutai.lt. 57-ąjį kartą vyksiančiame festivalyje, greta tradicinių geriausių pasaulio spaudos, TV, radijo, lauko reklamos, pardavimų skatinimo, žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene ir savireklamos projektų, pristatomos ir naujos apdovanojimų kategorijos – bus apdovanoti ne tik projektai, tačiau ir su jais dirbę specialistai. Už įvairių techninių parametrų išpildymą bus pagerbtos geriausios filmo kūrimo, spaudos darbų, 3D kūrimo, IT, radijo laidų darbuotojų komandos. Taip pat bus renkama „Nepriklausoma metų agentūra”, įteikti „Labdaros ir viešųjų paslaugų”, „Aktyvumo skatinimo” apdovanojimai. Šiais metais pirmą kartą festivalyje vyks Jaunųjų marketingo specialistų konkursas, o likus dviem savaitėms iki festivalio, organizuojama intensyvaus mokymosi „Creative Leaders” programa Berlyne. Tarptautinis reklamos festivalis „Kanų liūtai” („Cannes Lions”) – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys. Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 22 500 darbų iš viso pasaulio. Visą festivalio savaitę per 6000 žmonių iš 90 pasaulio šalių dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose.

Parašykite komentarą