Verslas

Pasirodė septynios skirtingos „Vytauto“ etiketės

Natūralaus mineralinio vandens „Vytautas“ butelių etiketės atsinaujino. Nuo šiol ant kiekvienos jų nurodomos septynios skirtingos situacijos, kada ypač tinka atsigerti aukštos mineralizacijos vandens. „Po kavos“, „Po kraujo davimo“, „Po maisto“, „Po pirties“, „Po sekso“, „Po sporto“ bei „Po vakarėlio“ – tokios situacijos ne tik žodžiu, bet ir vizualiai atvaizduotos ant naujųjų „Vytauto“ etikečių.

„Stebime pasaulines tendencijas, jog vartotojai tikisi vis didesnio personalizavimo, tai ir paskatino keistis. Skirtingi tyrimai rodo, jog daugelis pirkėjų didesnį dėmesį į etiketę atkreipia tada, kai ji yra sukurta atsižvelgiant į jų gyvenimo būdą, pomėgius. Tą padarėme ir mes. Naujosiomis etiketėmis stengiamės vartotojams priminti, kad aktyviųjų mineralų organizme turi būti nuolat, tad netekus jų net ir kasdienių įpročių metu, svarbu juos sugrąžinti norint jaustis gerai. Mat visos ant naujųjų etikečių vaizduojamos situacijos „išplauna“ mineralus iš organizmo, tad norint jaustis gerai, reikia atsigerti aukštos mineralizacijos vandens“, – tikina Aistė Miliūtė, bendrovės „Birštono mineraliniai vandenys“ rinkodaros vadovė.

Naujųjų „Vytauto“ etikečių tikslas – ne tik priminti, bet ir edukuoti bei lengvai provokuoti. Mat gamintojai pastebi, kad žmonės supranta, jog po intensyvesnių veiklų reikia atsigerti, tačiau svarbu, kad žinotų, jog aukštos mineralizacijos vanduo svarbus ir pavalgius ar išgėrus kavos. Maistas ir kava taip pat išstumia iš organizmo mineralus, tad magnio, kalcio, natrio, chlorido ir kitų reikalingų medžiagų būtina pasisavinti iš kitur: „Tačiau suprantame, jog medicininiai didaktiniai pamokymai vartotojams nėra patrauklūs, todėl nusprendėme pažaisti. Todėl šalia įprastesnių situacijų „po pirties“ ar „po vakarėlio“ ant naujųjų etikečių radosi ir tokios kaip „po kavos“ ar „po sekso“, – komentuoja A. Miliūtė.

Parduotuvių lentynose jau galima rasti natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“ su septyniomis skirtingomis etiketėmis – „Po kavos“, „Po kraujo davimo“, „Po maisto“, „Po pirties“ „Po sekso“, „Po sporto“ ir „Po vakarėlio“. Etiketės parduotuvėse rotuojamos, tad tikimasi, kad tai paskatins pirkėjus žaismingai ieškoti vienos ar kitos savo norimos situacijos. 

Natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“ yra oficialus neatlygintinos kraujo donorystės rėmėjas. Tad visi, atlikę gerą darbą ir davę kraujo Nacionaliniame kraujo centre, dovanų gauna „Vytauto“ vandens su etikete „Po kraujo davimo“. Pasak A. Miliūtės, taip „Vytautas“ ragina duoti kraujo ir išgelbėti tris gyvybes, o po donorystės pasirūpinti ir savimi – atstatyti mineralų kiekį organizme.

Pranešimą paskelbė: Gerda Trapikaitė, MB „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“

Parašykite komentarą