Nuo 2003 m. veiklą Lietuvoje vykdančios mokesčių grąžinimo bendrovės „Global Refund Lietuva” pavadinimas vasario mėnesį pakeistas į „Global Blue Lietuva”. Šį pokytį sąlygojo tai, kad pasaulyje pirmoji ir didžiausia mokesčių grąžinimo paslaugą Tax Free Shopping teikianti bendrovė „Global Refund” keičia savo prekinį ženklą ir pavadinimą į „Global Blue”. „Siekiame būti arčiau keliautojų kaip niekad anksčiau, todėl visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje, mes kuriame naują prekės ženklą, kuris turistams ir prekybininkams reikš daugiau paslaugų bei produktų ir bus atpažįstamas bet kurioje šalyje”, – sako UAB „Global Blue Lietuva” generalinis direktorius Robertas Kogelis. Tarptautinės bendrovės „Global Refund” istorija prasidėjo 1980 metais Švedijoje. 2003-2004 metais įmonė pradėjo teikti paslaugas ir Baltijos šalyse. Šiuo metu bendrovė veikia 37 šalyse ir aptarnauja virš 15 milijonų mokesčių grąžinimo blankų per metus. Visame pasaulyje pavadinimą pakeitusi „Global Blue” bendradarbiauja su 270 000 prekybinių įmonių, kuriose apsipirkę užsienio turistai įgyja teisę susigrąžinti mokesčius. „Naujuoju pavadinimu pasirinkome Global Blue, nes siekiame plėstis į naujas rinkas, teikti daugiau paslaugų ir sukurti prekinį ženklą, kuris sutvirtintų ilgalaikę partnerystę su keliautojais visame pasaulyje. Naujasis vardas su stipriai išreikšta mėlynos spalvos tapatybe atspindi tris dešimtmečius kauptą bendrovės patirtį, tačiau kartu atverčia ir naują mūsų kompanijos augimo puslapį. Naujasis mūsų logotipas, kurį pavadinome „kelione” (the journey), iliustruojamas linijomis, kurios reprezentuoja įvairias turistų kelionių trajektorijas, kai jie keliauja iš vienos šalies į kitą visame pasaulyje. Kiekvienas maršrutas yra unikalus, ir linija – kaip ir kelionė – niekada nesibaigia”, – teigia R. Kogelis. Mokesčių grąžinimo rinkos lyderiui pasaulyje ir Lietuvoje „Global Blue” naujasis pavadinimas žymi naują etapą įmonės veikloje. Šalia jau tradicinių Tax Free paslaugų bendrovė pasiūlys klientams papildomą paslaugų ir produktų spektrą: • Currency Choice – užsienio klientams užtikrinamas visiškas kainų aiškumas – šis „Global Blue” sprendimas teikia jiems galimybę atsiskaityti už prekes savo nuožiūra pasirinkta valiuta. • Market Intelligence – puikus užsienio klientų įpročių išmanymas, padedantis prekybininkams suprasti, kurių šalių atstovus labiausiai sudomins parduotuvės atstovaujamas prekės ženklas ir produktai. • Advertising & Awareness – tikslinė pasaulinė rinkodara už prieinamą kainą, įskaitant vieną stambiausių pasaulio leidinių apie parduotuves ir madą – „Global Blue” žurnalą SHOP, kuris užmezga daugiakanalį dialogą su užsienio turistais. • Direct Promotions – prekybininkas gali bendrauti su keliautojais ir „Global Blue” platinimo taškuose siūlyti jiems savo prekes visuose jų kelionės etapuose. • One Interface – tai iš esmės supaprastintas prekybininko mokėjimo operacijų grandinės apdorojimas, visus duomenis suvedant į bendrą duomenų bazę. • The Academy – prekybininkai galės sukurti savo užsienio klientams kuo malonesnę aplinką, tam pasitelkdami specialiai savo darbuotojams pritaikytus „Global Blue” mokymo kursus. • Consulting – į pasaulinį tinklą susibūrę mažmeninės prekybos ekspertai bešališkai prekybininkams patars visais klausimais – nuo galvosūkio, kaip pritraukti geidžiamus užsienio klientus, iki veiklos išplėtimo į užsienio rinkas Lietuvoje Tax Free (PVM grąžinimo užsienio turistams) paslaugą „Global Blue” jau septynis metus teikia dviems tūkstančiams prekybininkų. Tarp reikšmingiausių UAB „Global Blue Lietuva” klientų, kuriems patyręs profesionalių darbuotojų kolektyvas šiuo metu padeda užmegzti ryšį su užsienio pirkėjais, – visi pagrindiniai Lietuvos ir užsienio aprangos, avalynės, elektronikos, kosmetikos, kitų prabangos prekių parduotuvių tinklai. „Global Blue Lietuva” pajamos praėjusiais metais padidėjo 20 proc. Daugiausiai tam įtakos turėjo išaugę užsienio pirkėjų srautai iš Norvegijos, Baltarusijos, Izraelio, Rusijos. Kontaktinis asmuo: Robertas Kogelis UAB „Global Blue Lietuva” Generalinis direktorius Tel.: 8 5 2644100 Faks.: 8 5 2644101 El. p.: rkogelis@global-blue.com www.global-blue.com
Related Posts

„Iki“ tęsia plėtrą: Klaipėdoje duris atvėrė didžiausio formato „Iki“ parduotuvė
2023 10 12
„KG Group“ paukštynai planuoja dvigubinti lietuviškos vištienos, užaugintos be antibiotikų, produkcijos mastą
2019 01 10